Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Top 5 platformi za plasiranje oglasa na web stranicama

Za web stranice koje ostvaruju veći deo svojih prihoda od display oglašavanja, izbor platforme za plasiranje oglasa može biti od velike važnosti.
Oglasne platforme generalno rešavaju celi proces serviranja oglasa na web stranicama, uključujući prikazivanje pojedinačnih oglasa kao i izveštaje o uspešnosti kampanje. Izdavači, pre svega žele imati platformu koja je jednostavna za korišćenje, pruža fleksibilnost kako za direktne kampanje tako i za druge načine monetizacije, servira oglase brzo i ne može ih dovesti do prekida kako bi izgubili novac.
Trenutno u svetu postoji veliki broj platformi za plasiranje oglasa, od kojih se neke plaćaju a neke su i besplatne. Ovo je pet najpopularnijih:

1. DFP Small Business
DFP, koji se nekada zvao DoubleClick for Publishers pre nego što ga je kupio Google, jedna je od najpopularnijih platformi za plasiranje oglasa danas. Jednostavno se integriše sa AdSenseom, a glavni adut mu je i to što je besplatan. Takođe, omogućava monetizaciju inventorija kroz Google ad network, kao i druge oglasne mreže.

2. OpenX
OpenX predstavlja jednu od boljih platformi za plasiranje oglasa, koja podržava veliki broj kampanja. Slično DFP-u, pomoću OpenX-a takođe se može integrisati AdSense i druge oglasne mreže, što može biti od velike koristi ukoliko ne možete sve prodati direktno.

3. AdColt
AdColt omogućava prikazivanje različitih formata oglasa i nekoliko opcija za targetiranje. Njegove prednosti su monitoring sistem koji sprečava prevaru kao i izveštaji u stvarnom vremenu. Možete plasirati in-line text i interstitial oglase, kao i tagove drugih oglasnih platformi.

4. Adzerk
AdColt nudi jednostavnu i nativnu implementaciju oglasa kroz asinkrone kodove, kako bi se ubrzalo učitavanje stranice (kao i mnogi drugi ad serveri). AdColt ipak nije jeftin, za hiljadu dolara mesečno možete plasirati 10 miliona impresija, a svaka dodatna iznosi $0,02 na hiljadu impresija. AdColt ipak nudi 30-dnevni besplatni probni period.

5. Broadstreet
Broadstreet je manja oglašivačka platforma, oni tvrde da imaju oko 900 izdavača i pogodna je za manje stranice. Omogućava editablilne oglase za oglašivače, što može biti korisno manjim biznisima koji redovno menjaju svoje oglasne poruke. Takođe postoji besplatan trial period, a CPM je od 0,01 do 0,05 dolara.

Izvor: UIMIS

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!