REGION – Po četvrti put u Ljubljanskoj operi 2. februara biće održan Outstanding, dodela nagrada za outstanding kreacije u spoljnom oglašavanju.
O dobitnicima nagrada odlučuje stručni žiri sastavljen od sedam članova: Aljoša Bagola, Pristop, predsednik žirija, Ines Drame, preduzetnica iz oblasti oglašavanja i savetovanja, Ivana Vrviščar, direktorka Krašcommerce, Petra Krulc, izvršna kreativna direktorka Grey Ljubljana, Primož Vidmar, Spar Slovenija, Rinalda Klemenčič, vođa marketinškog komuniciranja, Abanka i Samo Geršak, kreativni direktor Luna TBWA.
„Kao kreativni mulac sam držao do spoljnog oglašavanja kao do svetog medija. Svoj prvi plakat sam na dan objave otišao fotografisati i tu fotku čuvam i danas. Nagrađen sam bio već time da je moja ideja visila na tako ekskluzivnim površinama, a kada je plakat još i nagrađen na festivalima, bio sam na sedmom nebu. Od toga je minulo 15 godina, a ja spoljno oglašavanje još uvek veoma cenim kao kreativni medij. Zato nagradu Outstanding, gde ćemo prema kriterijumima razumevanja zakonitosti medija, relevantnosti ideje i kvaliteta njene realizacije pokušati izabrati pobedničke radove, ne posmatram samo kao kreativnu nagradu, već i kao pobudu za kvalitetniji pomak spoljnog oglašavanja u budućnost“, rekao je Aljoša Bagola, predsednik ovogodišnjeg Outstending žirija.
Više informacija pronađite na sajtu http://www.outstanding.si/