today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Pet AdWords trendova za 2015.

SVET – Portal The Drum objavio je listu pet AdWords trendova za 2015. godinu.

1. Korisnički podaci
Uz pomoć Google AdWords možemo ciljati potrošače prema njihovoj demografiji, podacima o ponašanju, te prema njihovim pretraživačkim aktivnostima. Prethodne, 2014. godine, Google se dosta posvetio AdWords-u kako bi poboljšao mogućnosti ciljanja potrošača za Google Display Network. Ove godine očekujemo više opcija vezanih za potrošače koje će poboljšati ciljanje i pretraživanje. Najkreativniji oglašivači koristiće svoje i podatke treće strane uz ključne reči kako bi poboljšali svoje kampanje. Nemojte biti fokusirani samo na ciljanje ključnih reči i ponuda. Iskoristite maksimum koji AdWords nudi za ciljanje publike.

2. Produkt marketing
Šoping kampanje AdWords-a su se ispostavile kao ključne za click-through stopu i prihode 2014. Ovakav trend se očekuje i u 2015. Šoping kampanje vam nude mogućnost da pretražujete svoju bazu i da kreirate grupe proizvoda za koje želite ponude. Ako uzmete ovaj podatak u obzir bitno je da optimizujete vaše šoping kampanje u AdWords, ali i podatke koji popularizuju vaš Google Merchant Centre. Marketarima će sve više biti poznati podaci pretraživanja, a sve će više biti i software-a koji će olakšavati posao.
Nemojte samo kreirati šoping kampanje i smatrati da je vaš posao završen. Optimizujte vaš proizvod kao i vašu kampanju.

3. Google Display Network
Ciljanje Google Display Network-a prethodne je godine znatno unapređeno i više nije samo platforma na kojoj možete postaviti ključne reči; sada je ovo sofisticirana platforma sa mogućnošću višestrukog ciljanja i dinamičke kreativne optimizacije, a jedna od značajnijih opcija je cost-per-click (CPC).
Ne propuštajte Google Display Network samo zato što vam možda prethodne kampanje nisu bile uspešne. Koristite se višestrukim ciljanjem, dinamičkim kreativnim mogućnostima i potrošačkim podacima kako bi ste ostvarili jak ROI putem Google Display Network-a.

4. Dinamična kreativna optimizacija
Na ovaj način možete jedan oglas “razbiti” na individualne elemente, a zatim i kreirati varijacije tih elemenata specifično za različitu publiku, što rezultira personalizovanim oglasima koji su efektni i u pretraživanju i u prikazivanju. Oglašivači su ovo ranije činili koristeći API ili AdWords skripte.
Google je tek krajem 2014. uveo mogućnosti personalizacije oglasa pomoću kojih možete automatski prilagoditi kopiju vašeg oglasa u kontekstu nečijeg pretraživanja. Objavili su i widget za odbrojavanje bitnih dešavanja, kao što su, na primer, prodaje, popusti i slično. Ovakve mogućnosti pretraživanja – uz nove mogućnosti dinamičke kreativne optimizacije na Google Display Network-u, učinit će 2015. godinom dinamičkih kreativnih optimizacija u AdWords-u. Ne gubite vreme gradeći veliki broj oglasa, kada uz pomoć dinamičke kreative možete uštedeti vreme. Kreirajte personalizovane AdWords oglase prema real-time poslovnim ili potrošačkim podacima.

5. Mobilno oglašavanje
Pre nekoliko godina činilo se da će svaka naredna godina biti godina mobilnog oglašavanja. Sada živimo u vremenu kada je svaka godina ta godina, a mobilno oglašavanje postaje sve “pametnije” i zastupljenije. Google stalno podseća kako su web stranice koje su prilagođene mobilnim uređajima mnogo uspešnije, a kako je pretraživanje na mobilnim telefonima sve učestalije. Pred nama je godina kada ćemo zaista morati shvatiti koliko je bitno optimizovati sadržaj za sve platforme. Sada kada smo u mogućnosti da biramo između različitih uređaja putem kojih konzumiramo određeni sadržaj – mobilno osvaja tržište. Nemojte samo sediti i posmatrati šta se dešava sa vašim oglasima nakon što ste ih optimizovali za mobilno, morate ih konstantno analizirati i ocenjivati. Pokušajte shvatiti na koji način se mobilno oglašavanje najbolje uklapa u vašu marketinšku strategiju i ponudite svojim klijentima sjajno cross-device iskustvo.

Izvor: The Drum

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!