today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kvalitetom do boljeg društva

Okrugli sto „Kvalitet kao sredstvo za postizanje liderske pozicije na tržištu“ na kom su učestvovali predstavnici Ministarstva trgovine, proizvođači prehrambenih proizvoda i predstavnica udruženja potrošača održan je juče u hotelu Hajat, u organizaciji PR agencije Pristop. Na okruglom stolu pružen je bolji uvid u ulogu države u obezbeđivanju ambijenta za podizanje kvaliteta prehrambenih proizvoda, ali i predstavljeni dobri primeri iz domaće poslovne prakse.
Tokom skupa panelisti Vesna Kovač, državni sekretar u ministarstvu trgovine, Vera Vida predsednica Centra potrošača Srbije (CEPS), Andrej Bele generalni direktor strateškog područja kafa Atlantic Grupe, Nenad Đorđević, direktor razvoja i marketinga u kompaniji Don Don, Tomi Rumpf generalni direktor kompanije Perutnina Ptuj Topiko i Igor Ilievski, generalni direktor kompanije Tikveš, složili su se da:

  • Briga o kvalitetu ne predstavlja samo krajnji proizvod na polici, već počinje u procesu strateškog planiranja;
  • Kvalitet podrazumeva neprekidno ulaganje, uvođenje inovacija i borbu za svakog potrošača. Kvalitetom se borimo za nove bolje navike i viši standard života;
  • Kvalitet proizvoda odražava i stepen razvoja jednog društva, jer je samo u uređenim i državama u kojima svi činioci rade svoj posao, moguće efikasno artikulisati interese svih strana da bi se dobio i prodao kvalitetan proizvod – od proizvođača, preko države do krajnjeg kupca.

„Proizvođači bez obzira na tešku ekonomsku situaciju u Srbiju insistiraju da je kvalitet nešto što prodaje robu. Takođe, država mora da suzbije nelojanu konkurenciju, jer kompanije koju posluju po zakonu moraju da budu nosioci kvaliteta. Na taj način ujedno se štite i potrošači. Kvalitet proizvoda nije u potpunosti ispitan kod svih učesnika na tržištu, ali ipak zadovoljavaju minimum uslova za upotrebu tako da potrošači nisu ugroženi,“ izjavila je Vera Vida iz Centra potrošača Srbije.
„U tom procesu Grand kafa sprovodi proces takozvane sledljivosti kvaliteta od zrna do finalnog proizvoda. To podrazumeva da briga o kvalitetu kafe počinje na plantaži, selekcijom najboljih zrna, kako bi se obezbedile najbolje vrste kafe i kvalitet koji potvrđuje i miris i ukus. U isto vreme, iskrena komunikacija sa potroščima je važna kako bi se taj kvalitet predstavio. Mi smo neprestano u komunikaciji sa svojim potrošačima, pratimo njihove navike i razumemo njihove potrebe“, zaključuje Andrej Bele, generalni direktor strateškog područja kafa Atlantic Grupe.
Nenad Đorđević, direktor razvoja i marketinga u kompaniji Don Don koja proizvodi pod brendovima Tvojih 5 minuta i Naše zrno, govoreći na okruglom stolu posebno je istakao: “Samo kompanije koje ozbiljno ulažu u ljude, proizvodnju i poslovne partnere mogu da proizvedu kvalitet. Za to nam je neophodna pomoć i podrška države, jer je kvalitetan proizvod ulaznica za dalje tržište i jačanje industrije.“
„Naš je izazov da srpski potrošač prepozna i razume prednosti korišćenja naših proizvoda. Stoga smatramo da je posebno važan element kvaliteta i njegova komunikacija. Potrošač mora da ima svest o brendu i o kvalitetu tog brenda i zato je pametno ulaganje u kreiranje prepoznatljvost i pozitivan imidž kvalitetnog proizvoda neophodno, naročito u našoj, prehambenoj industriji. Upravo na taj način, odnosno ravnotežom tradicije, prirode, najsavremenije tehnologije i pažljivom građenju odnosa poverenja sa potrošačima u Srbiji doprinosimo boljem životu pojedinca, lokalne zajednice i društva u celini“, jasan je Tomi Rumpf, generalni direktor kompanije Perutnina Ptuj Topiko.
„Svaka kompanija koja želi da bude uspešna dugoročno mora da ulože u kvalitet u svakom segmentu poslovanja. Ključna reč za gradnju lojalnosti potrošača za proizvode poput vina je poštovanje koje proizilazi iz konstantnog kvaliteta proizvoda, modernog poslovanja i iskrenog pristupa potrošačima i tržištu. Zato mi konstantno, osim u implementaciju savremene tehnologije, ulažemo i u edukaciju kroz primenu znanja svetskih eksperata kao i otvorenu tržišnu komunikaciju sa potrošačima, sa ciljem da zadržimo njihovo poverenje što je od izuzetnog značaja za dalju promociju svetskog brenda prepoznatljivog prema kvalitetu,“ istakao je Igor Ilievski generalni direktor Vinarije Tikveš.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!