Kvalitet proizvoda postaje sve češča tema u srpskoj javnosti, kako široj tako i stručnoj. Sve je prisutniji stav da su prehrambeni prozvodi na domaćem tržištu nižeg kvaliteta nego u zemljama u okruženju, pa se postavlja pitanje kako se postiže kvalitet koji nije samo zadovoljavanje osnovnog standarda tržišta i kako na kvalitet gledaju proizvođači, potrošači i šira zajednica.
Tim povodom PR agencija Pristop organizuje okrugli sto na temu: „Kvalitet kao sredstvo za postizanje liderske pozicije na tržištu“ koji će se održati u sredu, 11.02. u 10h u hotelu Hyatt. Ideja skupa je da pruži bolji uvid u ulogu države u obezbeđivanju ambijenta za podizanje kvaliteta, kao i šta znači pravo potrošača na kvalitetan proizvod, ali i ukazati na dobre primere iz prakse. Učesnici okruglog stola osvrnuće se i na brigu o kvalitetu, od kontrole sirovina do finalnog proizvoda, na odnos cene i kvaliteta, da li se reklamom može prodati i nekvalitetan proizvod, koliko košta ulaganje u kvalitet i kako zahtevni potrošači mere kvalitet? Proizvod ili brend? Da li je kvalitet baš uvek najbolje iskorišćen promotivni adut?
Na ove i druge teme govoriće Rasim Ljajić, potpredsednik Vlade i ministar trgovine, turizma i telekomunikacija koji će otvoriti skup, Vera Vida, predsednica Centra potrošača Srbije (CEPS), Andrej Bele, generalni direktor strateškog područja kafa Atlantic Grupe, Nenad Đorđević, direktor razvoja i marketinga u kompaniji Don Don, industrija pekarstva, Slobodan Radun, predsednik Nectar Grupe, Igor Ilievski, generalni direktor kompanije Tikveš Tomi Rumpf, direktor kompanije Perutnina Ptuj. Moderator panela biće urednik NINa Milan Ćulibrk, a sve goste na početku skupa pozdraviće i direktor agencije Pristop, Bojan Jelačin.