Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 724

Novinari zadovoljni poslom, ali nezadovoljni zaradama!

Plate novinara u Srbiji su ispod prosečne zarade, ali su novinari zadovoljni poslom koji rade. Cenzuri i autocenzuri je povremeno izloženo 41, odnosno 49 odsto novinara. Na radiju radi dvostruko više žena nego muškaraca, dok je obrnuti odnos u korist muškaraca u onlajn medijima, pokazalo je istraživanje Udruženja novinara Srbije (UNS).

Za uspeh su nam neophodni i razumni budžeti i dobre ideje!

0

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta će biti ključni trendovi u 2015. godini?

PRimeri dobrih i loših PRiča u 2014. godini

0

Turbulentna 2014. godina je za nama, a sumiranje utisaka i priča koje nam je donela su dobar putokaz kako i šta (ne) bismo trebali da radimo u ovoj 2015. godini. Prethodna godina je ukazala na to da je rad u sferi komunikacija i dalje otežan, da se značaj PR-a i dalje potcenjuje i ne razume u potpunosti. Verujem da se svako od nas može setiti barem jednog lošeg primera komuniciranja s javnošću u protekloj godini, a broj takvih primera je dominantniji u državnom sektoru u odnosu na privatni.

Kako kreirati digitalnu strategiju?

0

REGION – U četvrtak, 15. januara održaće se peta radionica četvrte sezone HOWtoWOW akademije na kojoj će James Cherkoff, osnivač kompanije Collaborate Marketing, govoriti o kreiranju i implementaciji digitalne strategije.

Plaćeni tekst – najisplativija reklama?

Jednu činjenicu veliki deo javnosti nikako ne može ili neće da shvati – novinari, takođe, rade za platu kao i svi ostali zaposleni, pa samim tim i medijske kuće u kojima oni rade moraju da zarade. S druge strane, dobar deo novinara, odnosno tzv. novinara i voditelja nema pojma na koji način dobija platu i od čega ona zavisi.

Prelazak sa reklamnog bloka na Google pretragu!

0

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta će biti ključni trendovi u 2015. godini?

24. SOF u martu u Portorožu!

0

REGION – Slovenski oglašivački festival (SOF), biće održan 24. put u Portorožu 26. i 27. marta, a istaći će i nagraditi natprosečne priče hrabrosti, strasti i nadahnuća.

Effie index efikasnosti 2014

0

REGION – Effie Worldwide objavio je rezultate Effie indexa efikasnosti 2014 za Hrvatsku koji prepoznaje i rangira najuspešnije marketinške agencije, oglašivače i brendove čije su marketinške aktivnosti postigle najbolje rezultate na tržištu. Najefikasnijim hrvatskim oglašivačem proglašen je Ledo, najefikasnijim brendom Ledonardo, a najefikasnijim agencijama McCann Zagreb i Imago reklamna agencija.

HEINEKEN najkreativniji oglašivač godine

0

SVET – Stručni žiri Međunarodnog festivala kreativnosti Kanski lavovi procenio je da je kompanija HEINEKEN najkreativniji oglašivač godine.

Umrežavanje televizije i Twittera!

SVET – Agencija Nielsen Social analizirala je, u avgustu i septembru 2014. godine, postove korisnika Twittera u toku emitovanja serijskog programa na nacionalnim i kablovskim televizijama. Istraživanje je pokazalo da Twitter korisnici u toku prikazivanja TV programa povećaju svoje aktivnosti za čak 68%.