today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Šta možemo naučiti iz 50 hiljada saopštenja za javnost?

SVET – Saopštenje za medije i dalje predstavlja jedan od najčešće korišćenih alata PR stručnjaka. Konačan uspeh ili neuspeh saopštenja zavisi od velikog broja činilaca – od doba dana kada ste saopštenje poslali, preko dana u nedelji, do ažurirane mejl liste koju posedujete. PRdaily uradio je analizu pod nazivom „Šta možemo naučiti iz 50 hiljada saopštenja za javnost?“. Rezultati analize su predstavljeni u infografiku.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!