today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Pragma: Najkomunikativniji političari i kompanije u 2014.

Najkomunikativniji državni i politički funkcioneri u 2014. godini bili su ministri Zorana Mihajlović, Rasim Ljajić i Bratislav Gašić, kao i ombudsman Saša Janković i poverenik za informacije Rodoljub Šabić, rezultat je predstavljenog istraživanja agencije Pragma „Novinar – Vaš prijatelj“.
Ministar za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja Aleksandar Vulin, prema mišljenju ispitanih novinara, izdvojio se među javnim ličnostima koje su tokom prošle godine, na kvalitetan način, promenile imidž u odnosu na prethodni period. Među državnim i političkim institucijama najbolje odnose sa medijima imali su Privredna komora Srbije, Zaštitnik građana, Poverenik za informacije od javnog značaja, Savet za borbu protiv korupcije, Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture i Narodna banka Srbije, a od javnih preduzeća EPS.
U kategoriji profitnih (privrednih) organizacija najbolje su komunicirali s medijima MK Mountain resort i Egzit, navodi se u istraživanju, a saopštila je agencija Pragma.
Među neprofitnim organizacijama, ispitani novinari su izdvojili Transparentnost Srbija, Turističku organizaciju Srbije, Narodni muzej, Kraljevski dom Karađorđević, NVO Nurdor i Jukom.
U kategoriji predstavnika privrednih i neprivrednih organizacija, u komunikaciji s medijima, najviše su se istakli Dragoljub Đorđević iz Advokatske komore Srbije, predsednik Olimpijskog komiteta Srbije Vlade Divac i Nemanja Nenadić iz „Transparentnosti“.
Organizovani događaj koji je, prema mišljenju novinara, obeležio prošlu godinu u Srbiji je Vojna parada „Korak pobednika“, održana povodom 70 godina od oslobođenja Beograda u Drugom svetskom ratu.
Reč je o tradicionalno, četrnaestom po redu, istraživanju stavova novinara srpskih medija „Novinar – Vaš prijatelj“ o kvalitetu odnosa s medijima i novinarima organizacija i javnih ličnosti u Srbiji. Istraživanje je sprovela PR agencija Pragma tokom decembra prošle i januara ove godine, a učestvovalo je 300 novinara.

Više informacija na sajtu agencije Pragma.

Autor karikature: Dušan Gađanski, saradnik PR agencije Pragma

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!