Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 699

Grayling otvorio kancelariju u Keniji

0

Grayling (@GraylingPR), međunarodna konsultantska kompanija u oblasti komunikacija, najavila je otvaranje svoje nove kancelarije u Najrobiju, u Keniji. Otvaranjem kancelarije u Keniji, kompanija Grayling je učvrstila svoju poziciju u Africi i nova kancelarija će biti regionalni centar za istočnu Afriku.

Svetsko priznanje za IAA mladog profesionalca

0

Đorđe Janković, član Sekcije mladih profesionalaca IAA Srbija, dobitnik je prestižnog priznanja IAA Inspire Award – Young Leader na globalnom nivou.

#rADionica: Keep crazy and carry on!

0

Posle uspeha koji je doživeo prvi regionalni forum komunikacionih lidera IZAZOV 2015, portal Marketing mreža nastavlja umrežavanje i edukaciju kolega iz struke tokom cele godine, kroz mesečne interaktivne rADionice. Druga po redu rADionica na temu „Keep crazy and carry on“ biće održana 19. maja u hotelu Jump Inn u Beogradu, sa početkom u 15 časova. rADionicu će voditi Aljoša Bagola, izvršni kreativni direktor u agenciji Pristop Slovenija.

Amy Guttman na konferenciji Spark.Me

REGION – Organizacioni tim regionalne konferencije posvećena poslovanju i inovacijama na internetu i internet marketingu Spark.Me, koja se održava 31. maja – 1. juna u Bečićima, objavio je novog potvrđenog govornika Amy Guttman, novinarku iz Londona.

WARC 100: Najbolja kampanja Kan Khajura Tesan

0

SVET – Prošle nedelje objavljen je spisak WARC 100, za najbolje marketinške kampanje, agencije, brendove, oglašivače itd. Na lestvici najuspješnijih agencija, prema izveštaju Warca, na prvom mestu nalazi se agencija Lowe Lintas Mumbai, na drugom je AMV BBDO, a trećem Colenso BBDO.

Ključ uspeha je u radu na sebi!

Satisfakcija rada u Direct Media je u činjenici da si deo tima koji već 14 godina uspešno povezuje najveće internacionalne i domaće brendove sa njihovim potrošačima, pritom konstantno prerastajući svoje okvire, isključivo velikim radom na sebi, rekao je direktor ovog medijskog sistema Jovan Stojanović, na predavanju za studente master studija predmeta Medijske komunikacije na Fakultetu organizacionih nauka u Beogradu.

Kako napisati naslov koji će privući pažnju čitalaca?

0

Napisali ste odličan tekst na blogu ili svojoj internet stranici, ali ostaje vam jedan ključan zadatak – privući pažnju čitalaca. Naizgled najjednostavnije, to ćete učiniti dobrim naslovom, jer u većini slučajeva on je prvi tekstualni element koji će primetiti posetioci internet stranice ili korisnik društvenih mreža. No to nije tako lako kako se na prvi pogled čini.

Integrisane komunikacije – nova faza poslovanja Ruskin & Hunt

0

Agencija Ruskin & Hunt unapredila je poslovanje i u okviru svog strateškog usmerenja sada pruža usluge integrisanih komunikacija.

Millennialsi – najveći izazov marketinške industrije ikada!

0

Tonči Klarić, kreativni direktor hrvatske full servis digitalne agencije Proximity, održao je prošle nedelje u Beogradu rADionicu na temu „Millennialsi – najvažnija ciljna grupa s kojom niko ne komunicira“.