Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

WARC 100: Najbolja kampanja Kan Khajura Tesan

SVET – Prošle nedelje objavljen je spisak WARC 100, za najbolje marketinške kampanje, agencije, brendove, oglašivače itd. Na lestvici najuspješnijih agencija, prema izveštaju Warca, na prvom mestu nalazi se agencija Lowe Lintas Mumbai, na drugom je AMV BBDO, a trećem Colenso BBDO.

Vodeća agencijska mreža je BBDO Worldwide koja je iz sebe ostavila Ogilvy & Mather. Među oglašivačima su najuspešniji Unilever, P&G i Coca Cola.

Najuspešnije digitalne agencije su 360i New York, R/GA New York i Proximity Toronto. Kada su u pitanju kampanje, na prvom mestu je Kan Khajura Tesan, dok je drugo mesto zauzela Dove kampanja Real Beauty Sketches.

Warc je za pripremu svog novog izveštaja Warc 100 proučio podatke o 4.018 oglašivačkih kampanja, koje su nagrađene na različitim oglašivačkim festivalima u 2014. i 2015. godini, 2.320 agencija i 2.290 robni marki.

Više informacija pronađite na sajtu WARC-a.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!