today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#rADionica: Keep crazy and carry on!

Posle uspeha koji je doživeo prvi regionalni forum komunikacionih lidera IZAZOV 2015, portal Marketing mreža nastavlja umrežavanje i edukaciju kolega iz struke tokom cele godine, kroz mesečne interaktivne rADionice. Druga po redu rADionica na temu „Keep crazy and carry on“ biće održana 19. maja u hotelu Jump Inn u Beogradu, sa početkom u 15 časova. rADionicu će voditi Aljoša Bagola, izvršni kreativni direktor u agenciji Pristop Slovenija.

Sastanci, na kojima klijent treba da odobri oglas, nije „prirodno stanište“ za kreativno rešenje. Njegovo mesto je u oglasnom bloku. Međutim, vaši kreativni oglasi mogu „preživeti“ samo ako su jako dobro pripremljeni za sve zahtevnije potrošače. Hrabrost i smelost u marketingu ključ je uspeha. Sve što treba da uradite je da izađete iz svoje zone konfora.

rADionica će polaznike isprovocirati da izađu iz granica očiglednog „šablon“ marketinga i inspirišu ih da pronađu ideje koje će na kraju da proizvodu najefikasniju komunikaciju. Kako istinski razumeti proces i strast koji su potrebni kako bi se generisale odlična ideje i kako se izboriti za dobru ideju, saznaćete u toku rADionice od Aljoše Bagole.

rADionica je namenjena svima koji žele da usavrše svoje veštine u cilju postizanja boljih poslovnih rezultata, steknu praktično i primenjivo znanje i umreže se sa kolegama iz Srbije i regiona. rADionica traje tri sata, a akcenat je na praktičnom radu. Na kraju rADionice, polaznici dobijaju sertifikat.

O predavaču:
Aljoša Bagola je izvršni kreativni direktor u agenciji Pristop u Sloveniji. Tokom 15 godina u kreativnoj industriji radio je projekte za najveće svetske brendove, na tržištima širom sveta. Osvojio je stotine nagrada na domaćim, regionalnim i međunarodni festivalima, a o njegovim kreativnim radovima pisali su stručni časopisi širom sveta. Više puta proglašen je kreativnim direktorom godine u Sloveniji. Redovan je član žirija na festivalima u zemlji i inostranstvu. On je kolumnista magazina Marketing magazin i predavač na Fakultetu društvenih nauka u Ljubljani.

Prijave za rADionicu otvorene su do 13. maja, a broj mesta je ograničen.

Cena kotizacije iznosi 5.000 dinara. 

Za tri i više kotizacija odobren je popust od 10%. Članovima UEPS, IAB Srbija, IAA Srbija, Srpske asocijacije menadžera, DSOJ i drugih strukovnih udruženja u regionu odobren je popust na kotizaciju u visini od 10%.

Za više informacija: ivana@www.marketingmreza.rs.

Facebook, Twitter, LinkedIn

Zvaničan haštag: #rADionica

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!