Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#rADionica: Keep crazy and carry on!

Posle uspeha koji je doživeo prvi regionalni forum komunikacionih lidera IZAZOV 2015, portal Marketing mreža nastavlja umrežavanje i edukaciju kolega iz struke tokom cele godine, kroz mesečne interaktivne rADionice. Druga po redu rADionica na temu „Keep crazy and carry on“ biće održana 19. maja u hotelu Jump Inn u Beogradu, sa početkom u 15 časova. rADionicu će voditi Aljoša Bagola, izvršni kreativni direktor u agenciji Pristop Slovenija.

Sastanci, na kojima klijent treba da odobri oglas, nije „prirodno stanište“ za kreativno rešenje. Njegovo mesto je u oglasnom bloku. Međutim, vaši kreativni oglasi mogu „preživeti“ samo ako su jako dobro pripremljeni za sve zahtevnije potrošače. Hrabrost i smelost u marketingu ključ je uspeha. Sve što treba da uradite je da izađete iz svoje zone konfora.

rADionica će polaznike isprovocirati da izađu iz granica očiglednog „šablon“ marketinga i inspirišu ih da pronađu ideje koje će na kraju da proizvodu najefikasniju komunikaciju. Kako istinski razumeti proces i strast koji su potrebni kako bi se generisale odlična ideje i kako se izboriti za dobru ideju, saznaćete u toku rADionice od Aljoše Bagole.

rADionica je namenjena svima koji žele da usavrše svoje veštine u cilju postizanja boljih poslovnih rezultata, steknu praktično i primenjivo znanje i umreže se sa kolegama iz Srbije i regiona. rADionica traje tri sata, a akcenat je na praktičnom radu. Na kraju rADionice, polaznici dobijaju sertifikat.

O predavaču:
Aljoša Bagola je izvršni kreativni direktor u agenciji Pristop u Sloveniji. Tokom 15 godina u kreativnoj industriji radio je projekte za najveće svetske brendove, na tržištima širom sveta. Osvojio je stotine nagrada na domaćim, regionalnim i međunarodni festivalima, a o njegovim kreativnim radovima pisali su stručni časopisi širom sveta. Više puta proglašen je kreativnim direktorom godine u Sloveniji. Redovan je član žirija na festivalima u zemlji i inostranstvu. On je kolumnista magazina Marketing magazin i predavač na Fakultetu društvenih nauka u Ljubljani.

Prijave za rADionicu otvorene su do 13. maja, a broj mesta je ograničen.

Cena kotizacije iznosi 5.000 dinara. 

Za tri i više kotizacija odobren je popust od 10%. Članovima UEPS, IAB Srbija, IAA Srbija, Srpske asocijacije menadžera, DSOJ i drugih strukovnih udruženja u regionu odobren je popust na kotizaciju u visini od 10%.

Za više informacija: ivana@www.marketingmreza.rs.

Facebook, Twitter, LinkedIn

Zvaničan haštag: #rADionica

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!