today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Millennialsi – najveći izazov marketinške industrije ikada!

Tonči Klarić, kreativni direktor hrvatske full servis digitalne agencije Proximity, održao je prošle nedelje u Beogradu rADionicu na temu „Millennialsi – najvažnija ciljna grupa s kojom niko ne komunicira“.

Millennialsi ili generacija Y otprilike čini trećinu svetske populacije te predstavlja najedukovaniju generaciju u istoriji. Urođena adaptacija digitalnim medijima omogućila je ovoj dinamičnoj grupi da briše geografske granice, prekorači okeane i promeša nebrojene kulture. Oni su prva prava globalna generacija. I za sve velike svetske brendove i agencije – oni su najveći izazov s kojim se marketinška industrija ikada susrela.

„Oni su digital natives, eary-adopters, tech-savy, young, confident & influential. Iz godine u godinu oni postaju primarna ciljana grupa svih mogućih brendova, a najveći se s njima, manje ili više uspešno, rvaju. Oni su millennialsi i uopšte ih nije briga za vaš brend ni za vašu komunikaciju“, rekao je Klarić rokom rADionice.

Prezentaciju sa rADionice možete preuzeti OVDE.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!