Tonči Klarić, kreativni direktor hrvatske full servis digitalne agencije Proximity, održao je prošle nedelje u Beogradu rADionicu na temu „Millennialsi – najvažnija ciljna grupa s kojom niko ne komunicira“.
Millennialsi ili generacija Y otprilike čini trećinu svetske populacije te predstavlja najedukovaniju generaciju u istoriji. Urođena adaptacija digitalnim medijima omogućila je ovoj dinamičnoj grupi da briše geografske granice, prekorači okeane i promeša nebrojene kulture. Oni su prva prava globalna generacija. I za sve velike svetske brendove i agencije – oni su najveći izazov s kojim se marketinška industrija ikada susrela.
„Oni su digital natives, eary-adopters, tech-savy, young, confident & influential. Iz godine u godinu oni postaju primarna ciljana grupa svih mogućih brendova, a najveći se s njima, manje ili više uspešno, rvaju. Oni su millennialsi i uopšte ih nije briga za vaš brend ni za vašu komunikaciju“, rekao je Klarić rokom rADionice.
Prezentaciju sa rADionice možete preuzeti OVDE.