Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 698

Da li biste kupili ove majice?

0

SVET – Kupce u Berlinu, koje je privukao automat koji nudi majice po ceni od 2 evra, dočekao je film koji ih obaveštava o šokantnoj ceni jeftine mode. Akciju je za Fashion Revolution osmislio BBDO Berlin, Unit9 Berlin.

Javni prevoz Njujorka bez političkih reklama

0

SVET – Najveći sistem javnog prevoza u Njujorku MTA sprema se da zabrani političke oglase na metrou i autobusima, posle donošenja presude kojom je proizraelskoj grupi dozvoljeno da postavi reklamu sa natpisom „Hamas ubija Jevreje“, na njujorškom autobusu.

Konkurs za PR Days 2015

0

Ukoliko ste zainteresovani za oblast političkog PR-a, pozivamo vas da se prijavite na sedmi seminar PR days 2015, koji organizuje PR tim Fakulteta političkih nauka. Na seminaru će se kroz predavanja, radionice i debate polaznici moći da saznaju više o odnosima s javnošću, content marketingu, kako znanja iz neuronauke mogu da postanu ključ uspešne komunikacije, kao i kako je moguće izgubiti izbore tri puta u istoj godini.

Uspešnom kampanjom do prvog sertifikovanog psa vodiča u Srbiji!

0

Agencija McCann Beograd je u leto 2013. godine u saradnji sa Udruženjem za slepe i slabovide osobe „Beli štap“ pokrenula kampanju za prikljupljanje sredstava za kupovinu prvog sertifikovanog psa vodiča u Srbiji. Uz pomoć stručnjaka iz digitalne agencije Drive, kampanja „Web blackout“ realizovana na digitalnim medijima kroz „zamračenje“ vodećih Internet portala ubrzo je prerasla u veliku medijsku akciju.

Trendovi organizacije događaja

0

Industrija organizovanja događaja, kao i ostali sektori biznisa, svojevremeno je osetila efekte svetske ekonomske krize. Međutim, prema rečima svetski poznatih stručnjaka u ovoj oblasti, proteklih nekoliko godina ova industrija beleži trend rasta ostvarenih prihoda. Kina i Srednji istok su regioni gde je porast prihoda najvidljiviji.

Trendovi koji će oblikovati budućnost agencija!

0

Promena je jedina konstanta na koju možemo računati u životu – i u marketingu. Tehnologija i dalje donosi većinu promena u marketingu. Kreativne ideje ne dolaze samo iz kreativnih sektora agencija. Agencije i njihovi klijenti moraju ostati u koraku sa razumevanjem najnovijih alata i platformi kako bi mogli prepoznati koji od njih imaju izdržljivost da opstanu, a koji su prolazni trendovi. Uspeh agencija biće uslovljen njihovom sposobnošću da se prilagode i primene sledećih šest trendova.

Brandolucija dolazi!

0

REGION – Već pet godina zaredom Branding konferencija u Sarajevu regionalni je centar za umrežavanje i razmenu iskustava iz oblasti brendinga. Organizatori i ove godine najavljuju vrhunske predavače, ali i uspešne marketing eksperte i inspirativne kreativce.

Najbolje globalne PR agencije u 2015. godini

0

SVET – Holmes Report tradicionalno je objavio godišnji pregled svetskih PR agencija i rang listu prvih 10 prema prihodima u prethodnoj godini.

Objavljeni finalisti nagrade EACA Care

0

SVET – Čak 16 kampanja o društvenim akcijama iz 12 zemalja izabrano je za finaliste 2015 EACA Care nagrade. U finalu će ih ocenjivati žiri sastavljen od agencijskih profesionalaca i predstavnika medija, na čelu sa Dite Charanzove iz ALDE. Listu finalista možete pogledati ovde.

Izgovaranje sudbonosnog DA!

0

U poslednje vreme sve češće razmišljam o braku kao instituciji, posebno o odnosima i obavezama koje takva institucija donosi i zahteva. Ne zato što planiram uskoro da izgovorim „sudbonosno da“, a ni da se razvedem, već zato što je veliki deo moje svakodnevice posvećen bračnim relacijama između klijenta i marketinške agencije, u najrazličitijim oblicima i aspektima.