Agencija McCann Beograd je u leto 2013. godine u saradnji sa Udruženjem za slepe i slabovide osobe „Beli štap“ pokrenula kampanju za prikljupljanje sredstava za kupovinu prvog sertifikovanog psa vodiča u Srbiji. Uz pomoć stručnjaka iz digitalne agencije Drive, kampanja „Web blackout“ realizovana na digitalnim medijima kroz „zamračenje“ vodećih Internet portala ubrzo je prerasla u veliku medijsku akciju.
Objavljeni su potpuno crni oglasi u štampanim medijima, a Televizija Studio B je na desetak sekundi potpuno zacrnila svoj program. Osim što je izazvana pažnju građana, kampanja je dovela do toga da su se za akciju zainteresovali domaći i strani donatori koji su svojim sredstvaima omogućili da prvi pas vodič stigne u Srbiju. Kreativni tim agencije McCann Beograd dao je dodatni doprinos akciji, tako što je u saradnji sa UK Parobrod organizovao „Parobrodiranje – Slobodnim stilom“, humanitarnu prodajnu izložbu grafika čiji autori su zaposleni u agenciji McCann Beograd. Svi radovi su prodati za jedno veče i prikupljeno je preko 100 hiljada dinara.
Povodom obeležavanja Svetskog dana pasa vodiča i dolaska prvog sertifikovanog psa vodiča Astora za slepe i slabovide osobe uručena je zahvalnica Udruženja “Beli štap” koju su primili Milena Kvapil, Associate Creative Director agencije Mccann Beograd i Slobodan Marković, Creative Director agencije Drive.
„Jako smo srećni što smo bili deo akcije koja je dovela do toga da danas upoznamo Astora, divnog labradora, prvog sertifikovanog psa vodiča u našoj zemlji. Drago nam je da je naša kampanja ne samo podigla svest o ovom problemu naših sugrađana, već i da su zahvaljujući njoj, za akciju saznali pojedinci, kompanije i institucije koje su bile u mogućnosti da pruže konkretnu finansijsku pomoć. Agencije McCann Beograd, Drive, kao i ostale agencije koje posluju u okviru I&F McCann Grupe, uvek su spremne i raspoložene da se uključe u ovakve društveno korisne projekte i posebno nam je drago kada vidimo da je naš kreativni rad doprineo da se bar deo problema uspešno reši“, istakla je Milena Kvapil iz agencije McCann Beograd.