today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Uspešnom kampanjom do prvog sertifikovanog psa vodiča u Srbiji!

Agencija McCann Beograd je u leto 2013. godine u saradnji sa Udruženjem za slepe i slabovide osobe „Beli štap“ pokrenula kampanju za prikljupljanje sredstava za kupovinu prvog sertifikovanog psa vodiča u Srbiji. Uz pomoć stručnjaka iz digitalne agencije Drive, kampanja „Web blackout“ realizovana na digitalnim medijima kroz „zamračenje“ vodećih Internet portala ubrzo je prerasla u veliku medijsku akciju.

Objavljeni su potpuno crni oglasi u štampanim medijima, a Televizija Studio B je na desetak sekundi potpuno zacrnila svoj program. Osim što je izazvana pažnju građana, kampanja je dovela do toga da su se za akciju zainteresovali domaći i strani donatori koji su svojim sredstvaima omogućili da prvi pas vodič stigne u Srbiju. Kreativni tim agencije McCann Beograd dao je dodatni doprinos akciji, tako što je u saradnji sa UK Parobrod organizovao „Parobrodiranje – Slobodnim stilom“, humanitarnu prodajnu izložbu grafika čiji autori su zaposleni u agenciji McCann Beograd. Svi radovi su prodati za jedno veče i prikupljeno je preko 100 hiljada dinara.

Povodom obeležavanja Svetskog dana pasa vodiča i dolaska prvog sertifikovanog psa vodiča Astora za slepe i slabovide osobe uručena je zahvalnica Udruženja “Beli štap” koju su primili Milena Kvapil, Associate Creative Director agencije Mccann Beograd i Slobodan Marković, Creative Director agencije Drive.

„Jako smo srećni što smo bili deo akcije koja je dovela do toga da danas upoznamo Astora, divnog labradora, prvog sertifikovanog psa vodiča u našoj zemlji. Drago nam je da je naša kampanja ne samo podigla svest o ovom problemu naših sugrađana, već i da su zahvaljujući njoj, za akciju saznali pojedinci, kompanije i institucije koje su bile u mogućnosti da pruže konkretnu finansijsku pomoć. Agencije McCann Beograd, Drive, kao i ostale agencije koje posluju u okviru I&F McCann Grupe, uvek su spremne i raspoložene da se uključe u ovakve društveno korisne projekte i posebno nam je drago kada vidimo da je naš kreativni rad doprineo da se bar deo problema uspešno reši“, istakla je Milena Kvapil iz agencije McCann Beograd.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!