SVET – Portal Campaign, u saradnji sa R3, objavio je Agency Family Tree za 2015. godinu.
Hvala što ste se prijavili na naš newsletter!
Molimo Vas da pretplatu potvrdite na linku koji ste dobili u mejlu.
SVET – Portal Campaign, u saradnji sa R3, objavio je Agency Family Tree za 2015. godinu.
SVET – Kompanija Glad, u saradnji sa agencijom Alma Miami, osmislila je zanimljiv bilbord koji u toku nedelje pokazuje kako brend održava voće svežim.
Američki investicioni fond StartLabs organizovaće seriju radionica namenjenih IT startup kompanijama iz regiona (18-20. maja). To će biti prilika za ovdašnje preduzetnike da se sretnu sa iskusnim preduzetnicima iz Silicijumske Doline i iz prve ruke čuju njihova iskustva i savete u vezi sa plasmanom svojih proizvoda na globalno tržište.
Koje su ključne razlike između storytellinga i storydoinga i zašto više nije dovoljno samo „pričati priču“ pogledajte u kratkoj izjavi Ty Montaguea.
Da li marketinški i PR stručnjaci treba da budu u menadžmentu kompanija? Odmah ću odgvoriti na ovo pitanje i rešiti dilemu – da, treba da budu. I da odbiju zahtev generalnog direktora ako zatraži da se pusti vest o krečenju kancelarija (citiram deo teksta svoje drage koleginice Jelene Mikić). Naravno, ne samo to…
Kada pričamo o društvenim medijima, Facebook je i dalje „kralj“ interneta. Prema portalu Statista, „ljubimac“ Marka Zuckerberga trenutno je domaćin 1,35 milijardi aktivnih mesečnih korisnika. Baš zbog toga, većina klijenata će vas u nekom trenutku pitati „kako nam možete pomoći sa Facebookom?“
SVET – Brendovi izumiru ili barem sada vrede mnogo manje, pokazalo je najnovije istraživanje koje je Harvard Business Review (HBR) objavio prošle nedelje.
REGION – Autor serija Oz i Porodica Borgia Tom Fontana dolazi u Dubrovnik u sklopu konferencije NEM 2015, koja će se održati od 9. do 11. juna. Fontana će se pridružiti koprodukcijskom panelu na ovogodišnjem NEM-u, na kojem će uz Bonitu Pietilu i Petera Nadermanna, podeliti svoja iskustva u televizijskoj industriji.
SVET – Austrijski list Vangardist je, da bi skrenuo pažnju na sudbinu ljudi zaraženih virusom HIV-a, štampao svoj poslednji broj mastilom u kojem je i krv tri seropozitivne osobe. Reklamna agencija Saatchi & Saatci koja je autor te ideje, navela je da je neophodno „staviti tačku na socijalnu stigmatizaciju ljudi s HIV-om“.
Kompanija Hemofarm, u saradnji sa digitalnom agencijom Homepage i istraživačkom agencijom MASMI, sprovela je tokom marta i aprila istraživanje u cilju evaluacije i unapređenja Facebook stranice “Svako dobro – Hemofarm” od strane njenih fanova.