Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Kako „naterati“ Facebook za radi u vašu korist?

Kada pričamo o društvenim medijima, Facebook je i dalje „kralj“ interneta. Prema portalu Statista, „ljubimac“ Marka Zuckerberga trenutno je domaćin 1,35 milijardi aktivnih mesečnih korisnika. Baš zbog toga, većina klijenata će vas u nekom trenutku pitati „kako nam možete pomoći sa Facebookom?“

I dok budete razmišljali o mogućnosti da prodate neke dodatne usluge ili proširite portfolio usluga svoje agencije, možda biste se trebali zapitati: „Da li je Facebook uopšte relevantan za potrebe ovog klijenta?“ Evo nekoliko načina kako da to otkrijete:

Navedite ljude da vas „lajkaju“
Koja je najvažnija ciljna grupa vašeg klijenta? Publika koja već kupuje proizvode i usluge tog klijenta. Njima se očigledno sviđate, pa se postarajte da sajznaju i za vašu Facebook stranicu i da je lajkuju. Za firme, Facebook nudi samo nekoliko odabranih načina da pokažu svoju relevantnost. I, ukoliko vaša primarna ciljna grupa ipak ne klikne na ono „lajk“, verovatno postoji razlog za to.

Navedite ljude da vas cene
Ne morate biti neprofitna organizacija da bi se specijalizovali za isticanje tih aktivnosti, ali treba da budete organizacija koja će profitirati od tih aktivnosti. Naravno, možete kreirati postove sa nekim lepim slikama ljudi koje vaš klijent opslužuje ili snabdeva, ali postoji li tab koji je posvećen toj usluzi? Želite li uštedeti nešto novca? Imati tab posvećen društveno odgovornom poslovanju može biti efikasnije nego što bi bilo kakav link, skriven na web stranici vašeg klijenta, ikada mogao biti.

Navedite ljude da vas pronađu
Korporativne fan stranice treba da budu posvećene fanovima. Nema tu neke nauke. Fanovi moraju biti u mogućnosti da dele stranice, da imaju razloga da učestvuju na stranici i da pronađu stranicu. Ovaj poslednji deo je ono što plaši vašeg klijenta, ali čak i mršav budžet može biti efikasan sa oglašavanjem na Facebooku. Otvaranje računa je besplatno. Boostanje postova je jeftino. Bez odgovarajuće promocije i dobrog pozicioniranja korporativne stranice, manje potrošača će imati mogućnost da pronađu stranicu. A ako se to dogodi, onda neće naći ni proizvode ili usluge.

Ceo tekst pročitajte na portalu PR News.

Autor: Shawn Wood, managing account digital strategist, Ketchum PR

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!