Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 696

Podaci će igrati sve važniju ulogu u kreativnosti!

0

SVET – Podaci će igrati sve važniju ulogu u kreativnosti i bilo bi dobro za agencije da im pristupaju kao Sherlock Holmes, tvrdi Brian Cooper, kreativni partner u agenciji Dare.

Pregled mobilnih trendova u Jugoistočnoj Evropi

0

Mobilni uređaji deo su naše svakodnevice. Najnovija istraživanja pokazuju da čak 81% korisnika pametnih telefona istražuje brendove preko svog uređaja. Čak 58% ljudi makar jednom u sat vremena pogleda svoj mobilni telefon, dok 67% ljudi gleda svoj telefon i kada ne zvoni.

Objavljen spisak finalista za PRiZNANJE 2015

0

Stručni Žiri za 18. po redu dodelu godišnjih nagrada Društva Srbije za odnose s javnošću – PRiZNANJE 2015, odabrao je finaliste po kategorijama. Za ovogodišnje PRiZNANJE konkurisalo je ukupno 68 projekata.

Kako voditi kampanju na Twitteru?

0

Twitter je potpuno drugačija virtuelna zajednica. Veoma jaka i veoma uticajna. Mnogi tviteraši uspeli su da od svog Twitter naloga naprave brend.

Korporativna svrha – mit ili stvarnost?

0

Burson-Marsteller, jedan od svetskih lidera u oblasti PR-a i komunikacija, prema Holmsovom izveštaju za 2015. godinu, u saradnji sa vodećom evropskom poslovnom školom IMD sproveo je istraživanje pod nazivom „Keeping it real – How authentic is your corporate purpose“.

Kako kreirati savršen hashtag?

SVET – Podaci iz kompanije za društveni monitoring Measured Reaction pokazuju da je 73 odsto programa u udarnim terminima na 10 emitovanih i kablovskih programa izazvalo neku interakciju na društvenim mrežama u toku trajanja programa u prvoj polovini 2014. godine, pri čemu je većina bila u formi hashtaga.

TV je definitivno i dalje vladar!

Viktorija Dejvis, potpredsednik i direktor za zemlje jugoistočne Evrope kompanije Discovery Networks za centralnu i istočnu Evropu, Bliski istok i Afriku (Discovery Networks CEEMEA), specijalno za Marketing mrežu govori o The Future of TV Advertising istraživanju, da li je TV i dalje „vladar“ i koja je najveća pretnja TV advertajzingu.

Objavljeni rezultati Edelman skale poverenja 2015

0

SVET – Čak 80% građana širom sveta ne veruje kompanijama i javnoj upravi, pokazali su najnoviji rezultati Edelmanove skale poverenja 2015 (Edelman Trust Barometer).

Kako oglašavati proizvode mladima?

0

Tinejdžeri i mladi bitan su deo populacije kada je oglašavanje proizvoda u pitanju. Kompanija comScore procenjuje da milenijalska generacija u SAD-u ima potrošačku moć koja iznosi 170 milijardi dolara na godišnjem nivou. Međutim, dosta je teško targetirati grupu ako ne znate nešto o njihovim potrošačkim navikama ili njima generalno.

Kako ostvariti najviše od uloženih sredstava?

0

Peta konferencija o digitalnom i interaktivnom oglašavanju Digital Day 2015 održaće se 13. maja u Domu omladine Beograda. Ovo je jedini lokalni događaj edukativnog karaktera koji okuplja stručnjake, ali i sve zainteresovane za ovu aktuelnu oblast.