today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Podaci će igrati sve važniju ulogu u kreativnosti!

SVET – Podaci će igrati sve važniju ulogu u kreativnosti i bilo bi dobro za agencije da im pristupaju kao Sherlock Holmes, tvrdi Brian Cooper, kreativni partner u agenciji Dare.

„Kapitalna je greška teoretisati pre nego što dobijete podatke. Čovek počne neprimetno da izvrće činjenice kako bi odgovarale teoriji, umesto da teorija odgovara činjenicama“, kaže Sherlock Holmes u knjizi „Skandal u Češkoj“ Arthura Conana Doylea. Mnogo toga je rečeno o podacima, ali vrlo malo se radi sa njima, osim ako radite za NSA ili GCHQ. Većina oglašivačkih agencija definitivno nije organizovana tako da mogu ispravno koristiti podatke. Većina njih umesto toga koristi oblik deduktivnog rasuđivanja. Najčešće se činjenice izvrću kako bi odgovarale njihovim potrebama, često uz pomoć „mutnih“ istraživanja, piše The Drum portal.

Ova vrsta top-down razmišljanja vladala je decenijama, pri čemu je često konačni arbitar bio ego kreativnog direktora. Problem sa egom, međutim, je to što se on oslanja na pristrasnu potvrdu iskustva i poznavanja sveta tog kreativnog direktora. To je u redu ako imate dubok bunar iz kojeg ćete povlačiti vodu, ali većina kreativaca to ne poseduje. Dakle, ono što se često vidi kao intuitivno ispravno, često je empirijski pogrešno.

Put napretka za agencije je da nauče induktivno razmišljanje. Kao i Sherlock Holmes, one moraju biti empirijske, i moraju, pre svega, pregledati podatke kako bi stvorile pravu sliku. Kreativni sektori za uzvrat trebaju ljude koji se ne plaše podataka, i koji ih mogu koristiti kako za generisanje ideja na osnovu uvida dobijenih iz podataka, tako i za optimizaciju svojih kampanja.

Ceo tekst pročitajte na portalu The Drum.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!