Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 695

Oglašavanje je već odavno Hollywood u formi Twittera!

0

Na internet stranici Epica Awards svakog meseca bude objavljen portret jednog od top svetskih kreativnih direktora. U aprilu je predstavljen Aljoša Bagola, izvršni kreativni direktor u agenciji Pristop.

U Srbiji u 2014. rast internet oglašavanja za 11,8%

0

Oglašivači u Srbiji su u 2014. ukupno investirali 18,16 miliona evra u oglašavanje na internetu, što je za 11,8 odsto više u odnosu na prethodnu godinu, rekao je predsednik UO IAB Srbija i digital manager agencije Direct Media Vladimir Aranđelović na konferenciji Digital Day 2015.

Najčešće greške agencija u radu sa klijentima

0

SVET – Na Counselors Academy konferenciji prošle nedelje Ann M. Gynn, direktorka Gay Games 9 i trener za content marketing, podelila je i objasnila neke od uobičajenih grešaka koje PR agencije prave, a koje obično dovode do nezadovoljstva klijenata.

Uvek napred!

0

SVET – Dunlop, jedan od vodećih proizvođača pneumatika za auto moto sport, pokrenuo je novu reklamnu kampanju pod sloganom „Forever Forward” („Uvek napred“) u kojoj se ističe sve što vožnju čini uzbudljivom.

“Drama u taksiju” u finalu Njujorškog festivala advertajzinga

0

Kampanja „Drama u taksiju“ agencije McCann Beograd ušla je u finale jednog od najprestižnijih festivala advertajzinga koji se održava u Njujorku. „Drama u taksiju“ jedina je kampanja iz regiona bivše Jugoslavije koja je uvrštena u finale ovog uglednog festivala u kategoriji Društveni mediji i viralni marketing.

Da li su brendovi spremni da se prilagode generaciji 50+?

0

Koje promene u životnim navikama donose srednje godine i pozno doba? Da li smo sa 50+ spremni za radikalne rezove u životu? Kakve odluke ćemo donositi, šta ćemo menjati, koje navike ćemo odbaciti, a koje novine uvesti?

Denise Lee Yohn zvezda Brandolucije!

0

REGION – Branding konferencija #05 opravdava slogan „Brandolucija“, jer u Sarajevo 12. juna dolazi zvezda iz sveta brendinga – Denise Lee Yohn. Vodeće ime u građenju i pozicioniranju vrhunskih svetskih brendova, autorka bestsellera i direktorka TEDx San Diego, za Branding konferenciju pripremila je inspirativno i kreativno predavanje na temu “What Great Brands Do”.

PRO.PR u Crnoj Gori

0

REGION – Sledeće godine Crna Gora biće domaćin 14. PRO.PR konferencije koja će se održati od 7. do 10. aprila. Na konferenciji se očekuje 12 predavača, a uz predavanja organizovaće se i tri tematske radionice i jedan okrugli sto.

„Mobile non-friendly“ brendovi nestaće sa tržišta!

0

Pawel Kolenda, direktor istraživanja u IAB Poljska i potpredsednik Komiteta za istraživanja pri IAB Europe, specijalno za Marketing mrežu govori o DigitalSCOPE2014 istraživanju, koji su najdominantniji trendovi u digitalnom oglašavanju i u kojoj meri se Srbija razlikuje u ovoj oblasti od regiona i Evrope.