Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Oglašavanje je već odavno Hollywood u formi Twittera!

Na internet stranici Epica Awards svakog meseca bude objavljen portret jednog od top svetskih kreativnih direktora. U aprilu je predstavljen Aljoša Bagola, izvršni kreativni direktor u agenciji Pristop.

Kao i mnogi kreativci njegove generacije i Bagola veruje da je sada idealno vreme za rad u oglašivačkoj industriji: „Oglašavanje je već odavno Hollywood u formi Twittera. Tehnologija nikada nije bila tako prilagođena stvaranju i pripovedanju priča, kao što je sad. Sigurno je da smo mi stvaraoci sadržaja, ali moramo prodreti do same suštine pripovedanja priča,“ rekao je Bagola koji u Pristopu kreira već 15 godina.

On smatra da su potrošači umorni od donošenja odluka, kao i da reklame danas predstavljaju „sredstvo zavođenja“, koje će vam pomoći da lakše donesete odluku šta ćete kupiti.

“Kreativnost je hrabrost! Bez agencija koje nude hrabre i smele ideje i hrabrih klijenata koji će te ideje prihvatiti i platiti, sve je besmisleno. Kreativnost nije Power Point prezentacija na laptopu. Ideju možemo oceniti kao kreativnu, tek kada ona počne da daje rezultate. U suprotnom, to je kao duša bez tela. Na rADionici koju vodim 19. maja u Beogradu pokušaću da isprovociram kolege da izađu iz granica očiglednog, šablon marketinga”, dodao je Aljoša Bagola.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!