Na internet stranici Epica Awards svakog meseca bude objavljen portret jednog od top svetskih kreativnih direktora. U aprilu je predstavljen Aljoša Bagola, izvršni kreativni direktor u agenciji Pristop.
Kao i mnogi kreativci njegove generacije i Bagola veruje da je sada idealno vreme za rad u oglašivačkoj industriji: „Oglašavanje je već odavno Hollywood u formi Twittera. Tehnologija nikada nije bila tako prilagođena stvaranju i pripovedanju priča, kao što je sad. Sigurno je da smo mi stvaraoci sadržaja, ali moramo prodreti do same suštine pripovedanja priča,“ rekao je Bagola koji u Pristopu kreira već 15 godina.
On smatra da su potrošači umorni od donošenja odluka, kao i da reklame danas predstavljaju „sredstvo zavođenja“, koje će vam pomoći da lakše donesete odluku šta ćete kupiti.
“Kreativnost je hrabrost! Bez agencija koje nude hrabre i smele ideje i hrabrih klijenata koji će te ideje prihvatiti i platiti, sve je besmisleno. Kreativnost nije Power Point prezentacija na laptopu. Ideju možemo oceniti kao kreativnu, tek kada ona počne da daje rezultate. U suprotnom, to je kao duša bez tela. Na rADionici koju vodim 19. maja u Beogradu pokušaću da isprovociram kolege da izađu iz granica očiglednog, šablon marketinga”, dodao je Aljoša Bagola.