Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Oglašavanje je već odavno Hollywood u formi Twittera!

Na internet stranici Epica Awards svakog meseca bude objavljen portret jednog od top svetskih kreativnih direktora. U aprilu je predstavljen Aljoša Bagola, izvršni kreativni direktor u agenciji Pristop.

Kao i mnogi kreativci njegove generacije i Bagola veruje da je sada idealno vreme za rad u oglašivačkoj industriji: „Oglašavanje je već odavno Hollywood u formi Twittera. Tehnologija nikada nije bila tako prilagođena stvaranju i pripovedanju priča, kao što je sad. Sigurno je da smo mi stvaraoci sadržaja, ali moramo prodreti do same suštine pripovedanja priča,“ rekao je Bagola koji u Pristopu kreira već 15 godina.

On smatra da su potrošači umorni od donošenja odluka, kao i da reklame danas predstavljaju „sredstvo zavođenja“, koje će vam pomoći da lakše donesete odluku šta ćete kupiti.

“Kreativnost je hrabrost! Bez agencija koje nude hrabre i smele ideje i hrabrih klijenata koji će te ideje prihvatiti i platiti, sve je besmisleno. Kreativnost nije Power Point prezentacija na laptopu. Ideju možemo oceniti kao kreativnu, tek kada ona počne da daje rezultate. U suprotnom, to je kao duša bez tela. Na rADionici koju vodim 19. maja u Beogradu pokušaću da isprovociram kolege da izađu iz granica očiglednog, šablon marketinga”, dodao je Aljoša Bagola.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!