today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Da li su brendovi spremni da se prilagode generaciji 50+?

Koje promene u životnim navikama donose srednje godine i pozno doba? Da li smo sa 50+ spremni za radikalne rezove u životu? Kakve odluke ćemo donositi, šta ćemo menjati, koje navike ćemo odbaciti, a koje novine uvesti?

Odgovor na ova pitanja dalo je najnovije istraživanje „ReMovement“ koje je sprovela kompanija Ketchum, jedna od vodećih svetskih konsultanskih kuća u oblasti komunikacija.

Istraživanje je obuhvatilo potrošače preko 50 godina starosti, i sasvim (ne)očekivano došlo do rezultata da je ova populacija spremna da menja mnogo toga, pa i potrošačke navike i brendove. Upravo je studija „ReMovement“ potvrdila da srednje doba predstavlja vreme kada treba odbaciti stare navike i isporbati nove stvari. Rezultat ovog istraživanja je da potrošači stariji od 50 godina, ne samo da su iznenada spremni za promene, već su spremni za radikalne „rezove“ u svim aspektima života, bilo da je u pitanju npr. razvod braka bez ljubavi ili „raskid“ sa brendom sa kojim je „odnos postao navika“.

„ReMovement“ studija potvrđuje da srednje doba predstavlja vreme kada se odbacuju stare navike i isprobavaju nove stvari. Čak 89% ispitanika izjasnilo se da je više nego voljno da isproba nove brendove, da se ponovo pokrene dok prolazi kroz promene životnih navika, i da nisu lojalni koliko su trgovci bili ubeđeni da jesu. Trgovci ne veruju u nestabilan odnos sredovečnog potrošača prema brendu, a trebalo bi ozbiljno da se pozabave ovim problemom. Zbog toga i savetujemo brendovima da zajedno sa stručnjacima u oblasti komunikacija kreiraju i sprovedu kampanje koje će biti usmerene ka ovoj populaciji. Ako se povežu sa ovom starosnom grupom na način na koji ona to želi, biće nagrađeni uvažavanjem i lojalnošću“,istakla je Maja Stojanović, izvršna direktorka agencije Olaf&McAteer, Ketchum-ovog partnera u Srbiji.

Sledi 10 načina na koje se brendovi mogu povezati sa starosnom grupom 50+:

  1. Predstavite svoj brend u novom svetlu – Naglasite prednosti za ljude koji prolaze kroz promene u životu.
  2. Imajte u vidu da je ova generacija otvorena za upoznavanje novih ljudi, proizvoda, usluga… – Pružite im priliku da to i učine.
  3. Pomozite im da okrenu novi list – Ponudite im mogućnost da krenu napred bez gledanja unazad.
  4. Slavite sreću koju donosi novo životno doba – Pokažite kakvu sreću donose i 60-e i 70-e godine.
  5. Bacite akcenat na optimizam – Prikažite ljudima uzbudljive mogućnosti koje su pred njima.
  6. Slavite individualnost – Pokažite da je u redu biti sam i uživati u svom društvu.
  7. Eksperimentiite – I ova generacija želi da proba nove stvari.
  8. Dozvolite ugađanje sebi – Potvrdite da je želja ljudi da se posvete ličnom ispunjenju sasvim ok.
  9. Pokažite da lojalnost treba zaslužiti – Recite otvoreno da se lojalnost brendu ne podrazumeva i da nije obavezna.
  10. Obezbedite plan za dugovečnost – Ponudite ideje za dobar život i u srednjem I poznom dobu.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!