Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Kako oglašavati proizvode mladima?

Tinejdžeri i mladi bitan su deo populacije kada je oglašavanje proizvoda u pitanju. Kompanija comScore procenjuje da milenijalska generacija u SAD-u ima potrošačku moć koja iznosi 170 milijardi dolara na godišnjem nivou. Međutim, dosta je teško targetirati grupu ako ne znate nešto o njihovim potrošačkim navikama ili njima generalno.

Upoznajte njihove potrošačke navike
Činjenica je da mladi danas preferiraju online kupovinu. Isto tako, većina ih koristi eBay, a uglavnom kupuju proizvode koji su na popustu. Ta činjenica govori da ne morate imati sopstvenu web stranicu da biste im prodali proizvode (iako bi to bilo idealno). Iskoristite mogućnosti koje nude Amazon, eBay ili Etsy.

Iskoristite društvene mreže
Većini mladih je smartphone ‘zalepljen’ za ruku, a većinu vremena ga koriste za društvene mreže. Istraživanje, sprovedeno početkom 2014. godine, pokazalo je da 89 odsto mladih koji imaju od 18 do 29 godina koriste društvene mreže. Ono što treba da znate jeste da se ne možete na svim društvenim mrežama jednako oglašavati. Da biste sebi olakšali, izaberite jednu platformu, maksimalno dve. Kreirajte snažan i konzistentan brend i sadržaj objavljujte po jasno zacrtanom rasporedu.

Koristite taktike kao što su gerila kampanje
Stvar je vrlo jednostavna – mladim ljudima stvari jako brzo dosade. Stoga morate privući njihovu pažnju i izazvati oduševljenje marketinškom kompanijom. Gerila marketing obično funkcioniše zato što mladi ljudi vole interakciju s brendom.

Izvor: Lider

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!