Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako kreirati savršen hashtag?

SVET – Podaci iz kompanije za društveni monitoring Measured Reaction pokazuju da je 73 odsto programa u udarnim terminima na 10 emitovanih i kablovskih programa izazvalo neku interakciju na društvenim mrežama u toku trajanja programa u prvoj polovini 2014. godine, pri čemu je većina bila u formi hashtaga.

Ovo istraživanje podstaklo je kompaniju Twitter da uradi analizu više od 350 hashtagova u osam američkih reality emisija u udarnom terminu od januara do jula prošle godine, kako bi pronašli recept za uspeh nekog hashtaga. Emisije koje su uključene u istraživanje bile su: American Idol, The Voice, MasterChef, America’s Got Talent, Dancing With the Stars, So You Think You Can Dance, American Ninja Warrior i Survivor.

Twitter je potom izložio tri taktike za kreiranje hashtaga koji TV oglašivačima mogu doneti veći interes publike:

  • uključite naziv emisije,
  • koristite ime lika ili gosta uz reč ‘team’ (npr. TeamLauren), i
  • opišite neki trenutak u 15-17 znakova.

Više informacija pronađite na blogu kompanije Twitter.

Autor: Guy Hugot-Derville @dhyug

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!