Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Kako kreirati savršen hashtag?

SVET – Podaci iz kompanije za društveni monitoring Measured Reaction pokazuju da je 73 odsto programa u udarnim terminima na 10 emitovanih i kablovskih programa izazvalo neku interakciju na društvenim mrežama u toku trajanja programa u prvoj polovini 2014. godine, pri čemu je većina bila u formi hashtaga.

Ovo istraživanje podstaklo je kompaniju Twitter da uradi analizu više od 350 hashtagova u osam američkih reality emisija u udarnom terminu od januara do jula prošle godine, kako bi pronašli recept za uspeh nekog hashtaga. Emisije koje su uključene u istraživanje bile su: American Idol, The Voice, MasterChef, America’s Got Talent, Dancing With the Stars, So You Think You Can Dance, American Ninja Warrior i Survivor.

Twitter je potom izložio tri taktike za kreiranje hashtaga koji TV oglašivačima mogu doneti veći interes publike:

  • uključite naziv emisije,
  • koristite ime lika ili gosta uz reč ‘team’ (npr. TeamLauren), i
  • opišite neki trenutak u 15-17 znakova.

Više informacija pronađite na blogu kompanije Twitter.

Autor: Guy Hugot-Derville @dhyug

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!