SVET – Podaci iz kompanije za društveni monitoring Measured Reaction pokazuju da je 73 odsto programa u udarnim terminima na 10 emitovanih i kablovskih programa izazvalo neku interakciju na društvenim mrežama u toku trajanja programa u prvoj polovini 2014. godine, pri čemu je većina bila u formi hashtaga.
Ovo istraživanje podstaklo je kompaniju Twitter da uradi analizu više od 350 hashtagova u osam američkih reality emisija u udarnom terminu od januara do jula prošle godine, kako bi pronašli recept za uspeh nekog hashtaga. Emisije koje su uključene u istraživanje bile su: American Idol, The Voice, MasterChef, America’s Got Talent, Dancing With the Stars, So You Think You Can Dance, American Ninja Warrior i Survivor.
Twitter je potom izložio tri taktike za kreiranje hashtaga koji TV oglašivačima mogu doneti veći interes publike:
- uključite naziv emisije,
- koristite ime lika ili gosta uz reč ‘team’ (npr. TeamLauren), i
- opišite neki trenutak u 15-17 znakova.
Više informacija pronađite na blogu kompanije Twitter.
Autor: Guy Hugot-Derville @dhyug