Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Ključ uspeha je u radu na sebi!

Satisfakcija rada u Direct Media je u činjenici da si deo tima koji već 14 godina uspešno povezuje najveće internacionalne i domaće brendove sa njihovim potrošačima, pritom konstantno prerastajući svoje okvire, isključivo velikim radom na sebi, rekao je direktor ovog medijskog sistema Jovan Stojanović, na predavanju za studente master studija predmeta Medijske komunikacije na Fakultetu organizacionih nauka u Beogradu.

Objašnjavajući ulogu medijske agencije u advertajzingu, koja čini najveći deo poslovanja Direct Media, Stojanović je studente kroz konkretne primere uputio u načine na koje se kreativna poruka prenosi pravom potrošaču da bi bili ostvareni komunikacijski ciljevi, a sve imajući u vidu ciljnu grupu i kreativne formate odnosno najbolji odabir medija za plasiranje poruke, kao i koja je najefikasnija cena realizacije brend kontakta.

I preciznost je važna karakteristika ove industrije. Direktor Direct Media naglasio je značaj brojeva odnosno evaluacija i merenja učinka kampanje uz konstataciju da se klijenti čvrsto pridržavaju ovog pravila. “Međutim, kako su digitalni mediji drastično promenili medijski pejzaž, a upotreba novih tehnologija u marketingu postala svakodnevica, kreativna upotreba medija u plasiranju kampanja je ono čemu se klijenti najviše raduju. I pored toga što smo TV – centrično tržište, naše iskustvo je da će klijent vrlo rado izabrati neuobičajen, novi način oglašavanja, jer time pravi razliku. Samim tim se i nekadašnja definicija medijske agencije kao „posrednika“ koji planira i kupuje medijski prostor i za klijenta planira realizaciju marketinških kampanja usložnila, pa mi danas klijentima nudimo sve veći broj usluga”, kaže Stojanović.

„Kada radite u agenciji koja nema licencu stranih agencija, već je sopstvenim zalaganjem, znanjem i ekspertizom zaposlenih kreirala, primera radi, jedini alat na tržištu koji modelira optimalni miks medija uzimajući u obzir sve parametre poput cene, dosega, ciljne grupe i sl, onda je zadovoljstvo rada u takvom inovativnom okruženju još veće“, poručio je Stojanović. On je dodao da Direct Media pomaže mreža stručnjaka saradnika širom sveta da prati i najbolje implementira trendove, ali da je razvoj alata i sistem kontinutiranih obuka, kao i Direct Media Akademija gde zaposleni učestvuju u internim radionicama prenošenja znanja, od velikog značaja za nadogradnju kompetencija ljudi i industrije u celini.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!