Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 654

Biraš kako komuniciraš!

0

Kompanija Telekom Srbija, u saradnji sa Elektrotehničkim fakultetom Univerziteta u Beogradu i pod pokroviteljstvom Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, pokrenula je društveno odgovornu kampanju „Biraš kako komuniciraš“, u kojoj se korisnici mobilne telefonije savetuju na koji način da smanje izloženost elektromagnetnom zračenju.

#kaktus2015 video: Predavanje Atanasa Raykova

0

Atanas Raykov, General Managera CEE u kompaniji Viber, održao je predavanje na festivalu KAKTUS 2015 na temu „The Next Frontier of Communication“.

Da li smo zaboravili da komuniciramo uživo?

0

SVET – Mentos bombone predstavile su u SAD i Evropi svoju novu oglašivačku kampanju „Who Says No To Mentos“. Deo kampanje je i online film koji potpisuje agencija BBH London, a koji podstiče ljude da više vremena posvete uspostavljanju kontakata u stvarnom, a ne samo u internet svetu.

Jelena Arsovska na čelu McCann Skopja

0

REGION – Jelena Arsovska postavljena je na poziciju Managing Director McCann Skopje i biće zadužena za proširenje poslovanja, rad sa klijentima, dalji razvoj servisa i usluga ove agencije.

Mercedes-Benz proglašen Oglašivačem godine

0

SVET – Eurobest – evropski festival kreativnosti proglasio je Mercedes-Benz ovogodišnjim Oglašivačem godine.

Komunikacijske veštine – za menadžere u kulturi

Predstavljena na ovogodišnjem Sajmu, knjiga Marine Marković je vrsta priručnika iz oblasti koja je neophodan deo savremenog obrazovanja za većinu profesija i zanimanja – komunikacija.

Čudesni svet YouTube-a!

Subota popodne, prilazim Sava centru. Pored mene protrčavaju dečaci sa kartama u rukama, trče ka ulazu. Stižem do ulaza i vidim neke roditelje koji svojoj deci daju poslednje savete i uputstva za ponašanje na jednom ovako velikom događaju: „Evo ovde ti je voda, držite se zajedno da se ne izgubite, a ja ću biti ovde za četiri sata“. Na samom ulazu gospodin koji cepa karte začuđeno me gleda – ne vodim nikakvo dete, a po uzrastu odstupam od ostatka publike. Smeši mi se i kaže „Srećno, gore je haos!“.

#rADionica: Savršen proces „pokvarenog telefona“ između korisnika i brenda

4

Posle uspeha koji je doživeo prvi regionalni forum komunikacionih lidera IZAZOV 2015, portal Marketing mreža nastavlja umrežavanje i edukaciju kolega iz struke tokom cele godine, kroz mesečne interaktivne rADionice. Šesta po redu rADionica na temu – Savršen proces „pokvarenog telefona“ između korisnika i brenda, biće održana 24. novembra u hotelu Jump Inn u Beogradu, sa početkom u 15 časova. rADionicu će voditi Mario Šestak, Senior User Experience Designer u agenciji Degordian (Hrvatska).

Kako do personalizovane digitalne kampanje

0

Većina millenialsa svoj dan počinje tako što proverava aplikacije na telefonu, i to najčešće više njih, a najpopularnije su: Facebook, Whatsapp, Viber, Instagram, Snapchat, Twitter, Pinterest.

Oglasi povećali prihod kompaniji Axel Springer!

SVET – Nemačka izdavačka kuća Axel Springer objavila je u sredu prošle nedelje rast prihoda jer su reklamni prihodi uspeli anulirati pad tiraža štampanih izdanja.