Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Da li smo zaboravili da komuniciramo uživo?

SVET – Mentos bombone predstavile su u SAD i Evropi svoju novu oglašivačku kampanju „Who Says No To Mentos“. Deo kampanje je i online film koji potpisuje agencija BBH London, a koji podstiče ljude da više vremena posvete uspostavljanju kontakata u stvarnom, a ne samo u internet svetu.

Agencija je pozvala grupu odraslih da izađu na gradske ulice, a onda ih je preko neprimetnih bežičnih slušalica povezala s „komunikacijskim stručnjacima“ za koje će se ispostaviti da su petogodišnja deca.

Ceo video pogledajte ispod:

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!