Kompanija Telekom Srbija, u saradnji sa Elektrotehničkim fakultetom Univerziteta u Beogradu i pod pokroviteljstvom Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, pokrenula je društveno odgovornu kampanju „Biraš kako komuniciraš“, u kojoj se korisnici mobilne telefonije savetuju na koji način da smanje izloženost elektromagnetnom zračenju.
Za potrebe kampanje pokrenut je mikrosajt www.kakokomuniciras.rs na kojem se, pored saveta o pravilnoj upotrebi mobilnih uređaja, nalaze osnovne informacije o izvorima elektromagnetnog (EM) zračenja, načinu funkcionisanja mobilnih mreža i zakonskim okvirima u ovoj oblasti. U Srbiji ima više od 10 miliona korisnika mobilne telefonije i osnovna ideja kampanje jeste da se svi oni upoznaju sa time kako radi mobilna mreža i kako da smanje svoju izloženost EM zračenju kao neminovne posledice korišćenja mobilnih, ali i drugih uređaja na koje smo svakodnevno upućeni.
Među osnovnim preporukama nalaze se saveti korisniku da izbegava korišćenje telefona u uslovima slabog prijema, da udalji uređaj od sebe prilikom uspostave veze ili dok spava kao i da koristi SMS za kratke dogovore.
Kako se savremeni život ne može zamisliti bez mnogih uređaja koji rade pomoću elektromagnetnih talasa, a među njima su i mobilni telefoni, cilj projekta je upoznavanje javnosti sa izvorima EM zračenja, kao i načinima njegovog smanjenja pravilnom upotrebom samih uređaja.
Telekom Srbija ovim projektom zapravo nastavlja da edukuje svoje korisnike, nastojeći da kod njih podstakne svest o odgovornom korišćenju uređaja i usluga koje im kompanija pruža. Posetiocima mikrosajta dostupne su informacije o dodatnim merama koje kompanija preduzima u ovoj oblasti vodeći računa o zaštiti životne sredine i svim zakonskim propisima.