Koliko puta ste kliknuli na interesantan naslov na društvenim mrežama, samo da bi se razočarali pogledavši pripadajući tekst ili video?
Hvala što ste se prijavili na naš newsletter!
Molimo Vas da pretplatu potvrdite na linku koji ste dobili u mejlu.
Koliko puta ste kliknuli na interesantan naslov na društvenim mrežama, samo da bi se razočarali pogledavši pripadajući tekst ili video?
Knjiga „Kako restrukturirati kompaniju“ namenjena je brojnim profesijama koje su na razne načine uključene u proces restruktuiranja – menadžerima, bankarima, PR menadžerima, konsultantima, investitorima, advokatima, ali je razumljiva i široj čitalačkoj publici.
Matija Vujović, CEO & Creative Director i Vladimir Grčić, Creative Strategist u agenciji Kitchen Prague održali su predavanje na festivalu KAKTUS 2015 na temu „Serving Creativity“.
SVET – Potrošači dobi 18-34 najviše gravitiraju ka smart telefonima kada je u pitanju obavljanje kupovine, dok oni 35-54 biraju tablet uređaje.
Barijere između stvarnog i virtuelnog sveta postaju sve manje. U prilog tome svedoče virtuelni rafovi prodavnica koji su ovih dana osvanuli na stanicama gradskog prevoza u Beogradu i Novom Sadu. To su prava prodajna mesta, gde možete da obavite kupovinu, kao da ste u prodavnici ili tržnom centru. Potrebna vam je samo besplatna Elakolije aplikacija.
Marketing mreža pokrenula je anketu na teme – Internet za mala i srednja preduzeća, online komunikacija, content marketing, izgradnja brenda na globalnoj mreži itd. Naši čitaoci postavili su nam pitanja, a u narednom periodu objavićemo odgovore relevantnih sagovornika.
Agencija New Moment Beograd osvojila je srebro na najvažnijem evropskom festivalu kreativnosti Eurobest, za projekat “Dugme za pomoć” (Button for help), rađen za Crveni Krst Srbije.
SVET – Od 2005. godine, kada je prvi put organizovan, Cyber Monday je predstavljao sve ono što i Black Friday, samo za online ponudu. Ove godine, vrednost svih online prodaja u okviru sajber ponedeljka, po saznanjima Adobe Digital Index-a, iznosila je 3 milijarde dolara, dok je uključujući i vikend dostigla vrednost od neverovatnih 11 milijardi dolara.
Twix kampanja prva je kampanja u Srbiji koja je započeta na digitalnim medijima i koja se kasnije nastavila na televizijama B92 i PRVA u saradnji sa agencijom Grey. Internacionalni klijent Mars je prepoznao mogućnost aktivacije kampanje u okviru digitalnih medija što se kasnije proširilo na offline medije.
REGION – Hrvatska agencija Akcija objavila je šestu po redu e-knjigu pod nazivom „Osnove digitalnog marketinga“.