Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Kako restrukturirati kompaniju?

Knjiga „Kako restrukturirati kompaniju“ namenjena je brojnim profesijama koje su na razne načine uključene u proces restruktuiranja – menadžerima, bankarima, PR menadžerima, konsultantima, investitorima, advokatima, ali je razumljiva i široj čitalačkoj publici.

Na osnovu gotovo dvadesetogodišnjeg iskustva u oblasti restrukturiranja, Marko Mitrović u zasebnim celinama objašnjava glavne faze tog procesa: analiza kompanije, stabilizacija poslovanja i priprema plana, uveravanje partnera (poverilaca, kupaca, dobavljača) i vođenje implementacije. Ova knjiga „čitaocu nudi bogat arsenal dijagnostičkih alata, teških odluka i krupnih poteza koji su preduslov brzog oporavka.”

Veliki broj značajnih privatnih kompanija u Srbiji nalazi se u procesu finansijske reorganizacije. Nivo problematičnih kredita banaka je među najvišim u Evropi. Prema rečima stručnjaka, „Kako restrukturirati kompaniju“ je „nezaobilazno štivo” i „odlično praktično uputstvo za sve koji se bave problemima u privredi.” Bilo da se pogleda javni sektor ili privatni, finansijski ili realni, potreba za restrukturiranjem je ogromna i stiče se utisak da u privredi Srbije danas nema značajnije teme.
Takođe, u izdanju izdavačke kuće Clio nalazi se i naslov – Promena vlasničke strukture.

Autor, Les Nemeti pruža sveobuhvatan pregled pitanja koja se tiču planiranja povlačenja iz posla, identifikuje važne momente za donošenje odluka, opisuje kako izabrati i sarađivati sa savetnicima, upozorava na moguće greške u procesu i objašnjava kako ih izbeći.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!