today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako kreirati sadržaj u koji će ljudi verovati i deliti ga na društvenim mrežama?

Koliko puta ste kliknuli na interesantan naslov na društvenim mrežama, samo da bi se razočarali pogledavši pripadajući tekst ili video?

To se desilo svakome od nas. Prečesto, sadržaj koji privlači pažnju i deli se puno na mrežama, ne nudi vrednost i mi požalimo zbog toga što smo kliknuli. Kada su u pitanju organizacije koje kreiraju taj sadržaj, mi gubimo poverenje u njih. Kreiranje dobrog sadržaja je kao hod po žici. Morate balansirati visoko kvalitetnim informacijama sa sadržajem koji će biti interesantan i inspirisati ljude da ga podele.

Infografik koji je napravio „Insights in Marketing“ sadrži 10 saveta za kreiranje sadržaja koji će zadovoljiti ove kriterije:

  • Neka sadržaj bude edukativan. 94% ljudi kaže da dele sadržaj koji je edukativan.
  • Pokažite svoje izvore. 49% ljudi će proveriti činjenice koje ste naveli. Ako navedete gde ste pronašli informacije, izgradićete poverenje sa čitaocima.
  • Nemojte prodavati. 30% ljudi kaže da čak i ako sadržaj samo lagano navodi proizvod ili uslugu, oni gube poverenje u organizaciju koja ga je kreirala.
  • Ostanite verni brendu. 92% potrošača kaže da žele poslovati sa organizacijama sa čijim vrednostima se mogu poistovetiti. Kreirajte sadržaj koji će interesovati potrošače i koji će odražavati ono u što vaša organizacija veruje.

Pogledajte infografik za više detalja:

walkingthetightropefinal

Izvor: Prime blog

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!