Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 648

Specijalno izdanje HOWtoWOW akademije!

0

SM 1[1][2]REGION – Nakon četiri sezone i dve hiljade zadovoljnih polaznika HOWtoWOW akademije, Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) najavilo je specijalne HOWtoWOW akademije koja će se od 21. do 23. januara održati u formi trodnevne radionice na temu „Account Managementa“. Radionicu će držati marketinški konsultant i trener Sam Moorthy.

IZAZOV 2016 početkom marta u Beogradu

0

Nakon uspeha koji je doživeo prvi regionalni forum komunikacionih lidera IZAZOV 2015, portal Marketing mreža nastavlja sa umrežavanjem i edukacijom kolega iz struke. Drugi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2016 biće održan 2. i 3. marta 2016. godine u ekskluzivnom hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu.

20 najboljih oglasa XXI veka!

SVET – Zahvaljujući hiljadama glasača iz celog sveta, koji su glasali za radove sa liste 30 kandidata uz mogućnost nominovanja drugih radova, The Gunn Report kreirao je listu 20 najboljih oglasa 21. veka. Ova lista se nastavlja na veoma popularnu Gunn Report kolekciju 100 najboljih oglasa 20. veka.

Put do zadovoljnih potrošača

0

Danas, u vremen sve veće konkurencije, često je upravo kvalitet usluge skrivena prilika i izvor prednosti nad konkurentima. Vrhunska usluga je ključ za veći broj kupaca, veću prodaju i profit, a time postaje i temelj za dugoročni uspeh. Kad su nezadovoljni, samo će četiri odsto kupaca to i reći prodavcu, dok će svi ostali svoje nezadovoljstvo podeliti sa čak 20 svojih poznanika. Isto tako, kao jedan od najčešćih razloga prestanka kupovanja kupci navode nezadovoljstvo ponašanjem.

Kada možemo očekivati ozbiljan zakon o internet bezbednosti u Srbiji?

0

Marketing mreža pokrenula je anketu na teme – Internet za mala i srednja preduzeća, online komunikacija, content marketing, izgradnja brenda na globalnoj mreži itd. Naši čitaoci postavili su nam pitanja, a u narednom periodu objavićemo odgovore relevantnih sagovornika.

Uvid u novinarski zanat

Knjiga „Novinarstvo“ uspešno povezuje novinarsko iskustvo i naučna saznanja u oblasti publicistike i komunikacija. Autor Štefan Rus Mol analizira veze novinarske i srodnih profesija, poput odnosa s javnošću, kao i njihov međusobni uticaj.

Kako vaš brend treba da komunicira na Instragramu?

Kao jedna od trenutno najbrže rastućih društvenih mreža, s više od 400 miliona aktivnih korisnika mesečno, a posebno nakon nedavno uvedene mogućnosti oglašavanja, Instagram postaje sve zanimljivije digitalno odredište za kompanije.

Otvorene prijave za Effie Croatia 2016!

0

REGION – HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) i IAB Croatia otvorili su prijave za Effie Croatia 2016, prestižno marketinško takmičenje koje nagrađuje agencije, oglašivače i kampanje koje su postigle tržišni uspeh temeljen na efikasnosti i strateškom promišljanju komunikacija. Prijave su otvorene do 3. marta 2016. godine.

Tinejdžeri ne prepoznaju online oglase!

0

SVET – Britanski Ofcom objavio je istraživanje koje kaže da čak dve trećine ispitanih tinejdžera, starosne dobi od 12 do 15 godina, nije uspelo da prepozna Google Ads reklame tokom pretrage. Situacija je još alarmantnija u grupi od 8 do 11 godina gde je manje od jedne petine ispitanika prepoznalo oglašavanje na “početnoj stranici Interneta”.

Trendovi koji oblikuju budućnost medija i komunikacijsku industriju

REGION – Cathey Armillas, američki marketinški strateg, istakla je na konferenciji Sempl da je, uprkos značajnim promenama koje su se dogodile u poslednjih 10 godina, suština marketinga ostala ista. Ona je predstavila na pomenutoj konferenciji 9 ½ večitih pravila marketinga, o kojima govori i njena knjiga 9 ½ načina da vas ljudi zavole, u kojoj savetuje marketare da prestanu da prodaju i počnu da vole.