today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako vaš brend treba da komunicira na Instragramu?

Kao jedna od trenutno najbrže rastućih društvenih mreža, s više od 400 miliona aktivnih korisnika mesečno, a posebno nakon nedavno uvedene mogućnosti oglašavanja, Instagram postaje sve zanimljivije digitalno odredište za kompanije.

Tome u prilog jasno govore brojke. Naime, istraživanja pokazuju da su korisnici na toj društvenoj mreži skloniji upuštanju u konverzaciju s brendovima i do 400% više nego na Facebooku i Twitteru. Drugim rečima, nedavna se dvojba iz “Treba li moj brand biti prisutan na Instagramu” vrlo brzo pretvorila u “Šta i kome moj brand treba preneti na Instagramu”.

Kao i kod svake digitalne prisutnosti, prvi korak je definisanje ciljne grupe i ciljeva koji se žele ostvariti. Evo kako to izgleda na primerima nekoliko različitih sektora.

1. Finansije
Često percipirana kao “ozbiljna” industrija, bankarski sektor na Instagramu može pokazati svoje “ljudsko lice”, i to upravo onoj populaciji koja je i najzastupljenija na toj društvenoj mreži. Usmerivši poruke prema mlađoj populaciji uopšteno, opuštenom komunikacijom i uz prezentaciju korisnog i zanimljivog sadržaja, banka može izgraditi odnos poverenja sa svojim potencijalnim korisnicima. Ko ne bi u svome feedu na Instagramu želeo videti vizuelno dopadljive savete za organizaciju i planiranje slobodnoga vremena, ili pak praktične savete za uštedu i očuvanje kućnog budžeta.

2. Turizam
Kao vizuelna platforma, Instagram je idealna društvena mreža za ljubitelje putovanja i turiste u potrazi za svojom sledećom destinacijom. Atraktivne fotografije s lokacija, predstavljanje kulturne i prirodne baštine, prezentacija sportske ili gourmet ponude, kreiranje autentičnih trenutaka, iskustava i doživljaja od kojih korisnike deli tek klik na određeni hashtag ili lokaciju… samo su neki od razloga zašto bi turističke kompanije (ako već nisu) trebale zakoračiti na ovu društvenu mrežu. Ono što tim porukama dodatno osigurava vidljivost na Instagramu je user generated content, sadržaj koji su sami gosti, posetioci, korisnici sa svojim krugom prijatelja i interesnih grupa podelili na ovoj platformi.

3. StartUp
Uz nastup na ostalim društvenim mrežama, Instagram je platforma s puno potencijala za predstavljanje male kompanije koja je tek počela svoje poslovanje. Prezentacijom svojih ideja i rešenja, takvo preduzeće može izgraditi svest o svom postojanju, kao i o proizvodima te uslugama koje nudi. Osim što je Instagram dobar način za privlačenje potencijalnih korisnika, on može biti i platforma za privlačenje potencijalnih zaposlenih, saradnika i/ili partnera. Predstavljanjem tima, prenošenjem atmosfere iz kancelarije, upoznavanjem zajednice s dosadašnjim postignućima i planovima za budućnost, kompanija može izgraditi imidž poželjnog poslodavca i poslovnog partnera.

4. Metalna industrija
Instagram može biti izvrsna platforma za predstavljanje jedne specifične industrije za koju biste na prvu pomisao teško rekli da ima potencijala za razvoj prisutnosti na ovoj društvenoj mreži. Primera radi, pametnom komunikacijom na Instagramu, metalna industrija, čiji su proizvodi i usluge “neatraktivni” široj publici, moći će se približiti svojim potrošačima. Oni, naime, vrlo često, ako ne i svakodnevno, dolaze u kontakt s njihovim proizvodima i uslugama, koji često imaju vrlo važnu ulogu u njihovim životima, a da toga možda nisu svesni niti o tome razmišljaju. Komunikacijom na Instagramu moguće je izgraditi svest potrošača o onome šta preduzeća iz navedene industrije nude te kako to rade. Slike, posebno one impresivne, pričaju više od reči.

5. B2B
Business to business komunikacija na Instagramu? Zašto ne! Kreiranjem i objavljivanjem vizuelno atraktivnog sadržaja kompanija koja je svoje poslovanje usmerila na B2B tržište može svojim sadašnjim i potencijalnim klijentima pružiti zanimljiv uvid u svoja znanja i sposobnosti te otvoriti priliku za saradnju. Kompanija svoj profil na Instagramu može kreativno integrisati u celokupnu (digitalnu) marketinšku strategiju i na toj platformi prezentovati usluge i proizvode.

Ceo tekst pročitajte na blogu Jasno&Glasno.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!