Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

IAB: Ključne navike u digitalnoj kupovini po starosnim grupama

SVET – Potrošači dobi 18-34 najviše gravitiraju ka smart telefonima kada je u pitanju obavljanje kupovine, dok oni 35-54 biraju tablet uređaje.

Korišćenje digitalnih i mobilnih uređaja postalo je ključna komponenta u online kupovini, pri čemu navike u ponašanju veoma variraju u zavisnosti od starosne grupe. Upravo zato, najnovije IAB-ovo istraživanje se zasniva na utvrđivanju ključnih elemenata koje je važno razumeti, kako bismo na najbolji način prilagodili svoju brend strategiju.

Istraživanje sprovedeno u SAD nudi informacije za tri tržišna segmenta podeljena u različite starosne grupe:

  • 18-34 godine starosti, potrošači se informišu o proizvodima preko smart telefona u 44% slučajeva, dok uopšteno posmatrano to čini 32%. 32% njih se informiše pre kupovine preko tablet uređaja. 42% proveru i upoređivanje cena vrši na mobilnom telefonu, u odnosu na 33% globalne populacije, dok tablet za to koristi 32% ove starosne grupe.
  • 55-64 godine starosti, potrošači skoro duplo više koriste tablet pri online kupovini (34%), u odnosu na smart telefon (15%).
  • 65+ godina starosti, potrošači takođe češće obavljaju kupovinu preko tableta (26%), u odnosu na smart telefon (11%). Isto tako, duplo više se informišu o proizvodima na tablet uređajima (31%), nego na smart telefonima (17%).

Na osnovu IAB Digital Shopping Report-a ustanovljeno je da više od polovine potrošača starosti 55-64 upoređuje cene preko smart telefona tokom razgledanja proizvoda u prodavnicama, a 53% kupuje taj isti proizvod online. Populacija starosti 18-54 u 67% će proizvode razgledati u prodavnicama i u najčešćem broju slučajeva odlučiće se za online kupovinu posle toga. Dok će ciljna grupa starosti 55+ češće obaviti kupovinu u samoj prodavnici.

Celokupan izveštaj IAB Digital Shopping Report možete preuzeti na sajtu IAB Srbija.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!