Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 347

Poznati prvi mentori programa edukacije za startape na festivalu KAKTUS 2019

Marketing mreža objavila je imena prvih mentora programa edukacije za startape, koji će biti održan u okviru prvog dana festivala KAKTUS 2019 – Dana inovacija, 29. oktobra u Madlenianum Opera & Theatre.

Nezavisni mediji u Srbiji treba da iskoriste potencijale novih tehnologija!

Evan Tracz, direktor USAID-ovog Projekta jačanja okruženja za održivost medija (SMS projekta) i direktor IREX-a u Srbiji, specijalno za Marketing mrežu govori o položaju nezavisnih medija u Srbiji, šta građani očekuju od medija, a šta im mediji nude, ali i ocenjuje kvalitet sadržaja u srpskim medijima.

Boranka u finalu festivala AdSTARS

0

REGON – Nakon brojnih domaćih i međunarodnih nagrada, Boranka, komunikacijska kampanja koju je kreirala hrvatska agencija Imago Ogilvy, ušla je u finale internacionalnog festivala AdSTARS i to u četiri kategorije:

#kaktus2019: Za kreativnu osobu nema ništa lepše od kroćenja puteva gde kročio niko nikada nije!

0

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Sean Poropat, Partner & Creative Director u Studio Sonda (HR), rekao je…

Sve što ste ikada hteli znati o Señoru, a niste uspeli izguglati

0

REGION – U petogodišnjem radu kreativna agencija Señor kreirala je neke od najzanimljivijih kampanja i brandinga na ovim prostorima.

Globalne kampanje koje su obeležile drugi kvartal 2019.

SVET – Marketing mreža izdvojila je TOP 6 globalnih kampanja koje smo gledali u drugom kvartalu 2019. godine i koje su ostavile najjači utisak na nas. Pogledajte koje smo kampanje izdvojili, možda vam neka od njih bude inspiracija za buduće projekte.

#kaktus2019: Prezentacija sopstvenog rada je jako bitna!

0

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Slobodan Jovanovic Coba, Creative Director & Founder dizajn studija Coba & Associates, rekao je…

U ovoj godini ukupna globalna izdvajanja za oglašavanje porašće za 28 milijardi dolara

0

SVET – U ovoj godini očekuje se da će globalna potrošnja na oglašavanje porasti za 4,6 odsto, odnosno nešto manje u odnosu na prethodne procene, a očekuje se i da će rast internet oglašavanju u 2021. usporiti prema jednocifrenom broju po prvi put od pucanja .com balona 2001, prognoziraju u kompaniji Zenith.

Golden Drum ponovo u partnerstvu sa MSL om

0

Jedan od najpoznatijih festivala kreativnosti u Evropi pozvao je MSL da preuzme ulogu ekskluzivnog PR partnera Golden Drum-a četvrtu godinu za redom.

Zašto je Diesel izgubio 14.000 pratilaca na Instagramu?

0

SVET – Diesel nije samo slavio Nedelju ponosa (Pride Week) u Evropi, već je proslavio i činjenicu da su ih ljudi prestali pratiti upravo zbog Pride-a.