Nakon dojava o neuobičajeno velikim gužvama sa jednog od omiljenih prestoničkih kupališta, ispostavilo se da je „krivac“ za redove na obalama „beogradskog mora“ Lidl, koji je titulu kreatora istih preuzeo tokom prošle godine, otvaranjem prvih prodavnica u našoj zemlji. Kompanija Lidl Srbija je još jednom pokazala svoju umešnost u marketinškim inovacijama – pažnju javnosti na Adi nije privukla nova prodavnica, već neoubičajena vodena atrakcija, koja je izazvala potpunu pomamu među Beograđanima.
Reč je o posebnoj ljuljašci, koja sa svakim zaletom prolazi kroz pravi vodeni zid, ali na kojoj voda nikada ne dotakne one koji se ljuljaju. Ovakav potez Lidla, osim što je beskrajno zabavan, pokazuje i način razmišljanja marketinškog tima: jedan u pravcu odličnog odabira vremena, a drugi koji nimalo ne potcenjuje značaj faktora iznenađenja.
Naime, „vodena ljuljaška“ postavljena je u pravo vreme za savršeno letnje osveženje: kao idealan način za rashlađenje, a na mestu na kojem ljudi već masovno dolaze upravo u tom cilju. Time se garantuje vidljivost koji je i dobila, i pokazuje kako pravovremena aktivnost i lokacija nekada mogu (i moraju) da odnesu prevagu nad uskim targetiranjem ciljne grupe, pogotovo kada su u pitanju ovakve marketinške postavke.
S druge strane, razmišljanje van okvira „standardnih“ marketinških aktivnosti, koje se već očekuju od kompanije koja radi u određenoj industriji, ključno je za uspeh i stvaranje inovacija, a zona komfora nije dozvoljena u kreativnoj industriji.