Golden Drum objavio ovogodišnji program

26. međunarodni festival kreativnosti, Golden Drum, koji će se održati u Portorožu, Sloveniji, od 17-18. oktobra 2019. godine pod sloganom „Creativity 4 Change” (Kreativnost za promene), objavio je svoj preliminarni program.

Učesnicima je preostalo 8 dana da prijave radove za zvanični takmičarski deo festivala, koji je deo WARC rang liste, i registruju se koristeći „Early Bird“ ponudu; krajnji rok za oba je 13. avgust. Mladi kreativci imaju nešto više od mesec dana da odluče kako da obrade temu „Slovenija, zemlja čistih i zdravih voda“, za koju je konkurs otvoren do 10. septembra.
Sa malim izmenama u dužini programa i bržim i dinamičnijim formatom izlaganja, „Golden Drum” donosi festivalski program blizak onima koji vreme smatraju dragocenim. Tokom dva dana, pozornica će ugostiti oko 40 izlagača iz celog sveta koji će govoriti o aktivnostima koje dovode do pozitivnih promena u različitim oblastima i usmeriti našu pažnju na oglašavanje za bolje sutra.

Glavni govornik 26. festivala „Golden Drum-a“ je jedan od najviše objavljivanih filozofa sa početka 21. veka, Slavoj Žižek, a spisak izlagača koji će mu se pridružiti je izvanredan.

„Bubnjari“ će imati priliku da poslušaju Andrea Henao, Generalnog direktora „360 Agency Berlin“ i „360 Agency Europe“, prve održive marketinške agencije na svetu koja promoviše isključivo održive brendove širom planete. Dawid Szczepaniak, izvršni kreativni direktor, partner i umetnička direktorka u „VMLY&R“ Poljska, Ewelina Wojtyczka, predstaviće izvanredan primer kreativne kampanje koja donosi kulturne promene „The Last Ever Issue“ (Poslednji problem) i koja je dobitnik nagrade Stakleni lav.

Između ostalih izuzetnih stručnjaka iz advertising industrije, tu su: Andre Felix, izvršni kreativni direktor „Wunderman Thompson“ u Lisabonu, koji će govoriti o pojmu „phygital“, isprepletanom virtuelnom i fizičkom u umovima i svakodnevnom životu ljudi i kako ga možemo iskoristiti da povežemo online i offline svetove i kreiramo bliže i efikasnije iskustvo za kupce. Luis Castillo, suosnivač i izvršni direktor „NeuroDigital Technologies“ u Španiji, koji je sa svojom kompanijom lansirao proizvode poput Gloveone i Avatar VR, a sada predvodi razvoj revolucionarne taktilne VR, kao što smo mogli da vidimo u višestruko nagrađivanom projektu „Touching Masterpieces“ Krešimir Macan, konsultant za komunikacije i vlasnik agencije „Manjgura“ iz Hrvatske specijalizovan za upravljanje kriznim situacijama, strateške komunikacije u politici i na društvenim mrežama, objasniće zašto su odnosi sa javnošću tako „kul“, gde im je mesto u digitalizovanoj sadašnjosti i budućnosti i zašto bi mogli da postanu uticajniji i kreativniji nego ikada ranije. Shailin Dhar, izvršni direktor i suosnivač „Fraud Crusader“ i Kirsten Jamieson, direktorka za poslove sa klijentima u „Method Media Intelligence“ u SAD, žele da istaknu značaj standardizacije i transparentnosti u industriji i pozabaviće se pitanjem rešavanja prevara u oglašavanju.

O kreativnim brendovima: Evgeniya Chernetskaya, izvršna direktorka za marketing u „Microsoft Multi-Country“ za centralnu i istočnu Evropu i centralnu Aziju, predvodi tim marketinških stručnjaka kroz radikalne promene marketinškog okruženja u eri digitalne transformacije. Ona sarađuje sa „She Exports“, programom za održiv razvoj u Ukrajini koji na nacionalnom nivou promoviše žene lidere vođene principima ekonomskog rasta, ustanovljenim od strane UN i WTO. Jeannette Liendo, viša potpredsednica za marketing i komunikacije za „Mastercard“ predvodi brend, potrošački i B2B marketing za „Mastercard“ u celoj Evropi, fokusirajući se na pružanje integrisanih marketinških rešenja zasnovanih na iskustvu koja podstiču razvoj poslovanja i porast ugleda i oblikuju industriju u svim oblastima.
Kreativnost je po svojoj suštini veoma široka tema: Michał Marczak, režiser iz Poljske i dobitnik nagrade na „Sundance“ filmskom festivalu, sarađivao je sa brendovima poput Sprite, Ikea, Johnnie Walker i Coca-Cola, kao i sa muzičarima poput Tom Yorke i grupe Radiohead, a za svoj najnoviji film »All these sleepless nights« dobio je nagradu na „Sundance“ filmskom festivalu. Zajedno sa Anna Różalska, suosnivačem i izvršnom direktorkom u „Match&Spark“ iz Poljske, govoriće o svom iskustvu u radu na filmu, muzičkim spotovima i advertising industriji, začinjeno anegdotama o radu sa zvučnim imenima.

Iz naučnog ugla: Profesor Bogdan Draganski, iz Univerzitetske bolnice u Lozani i Direktor Laboratorije za neurološka snimanja LREN, na Univerzitetu u Lozani, radi u oblasti neurološkog zdravlja i oboljenja sa fokusom na identifikovanju biomarkera za snimanja kod moždanih oboljenja kao pomoć za razvoj novih terapijskih pristupa u lečenju demencije.

Poziv Mladim bubnjarima
Slovenačka turistička organizacija i festival „Golden Drum“ pozivaju „Mlade bubnjare“ da se pridruže tradicionalnom Takmičenju mladih bubnjara za najbolji i najkreativniji plakat na temu „Slovenija, zemlja čistih i zdravih voda.” Autor najboljeg plakata ili serije plakata dobiće nagradu od 3.000 evra. Kreativci ispod 30 godina iz 57 zemalja mogu da podnesu radove do 10. septembra 2019. u 24.00.

Radove Mladih bubnjara ocenjivaće petočlani žiri predvođen David Rolfe, izvršnim potpredsednikom i direktorom integrisane produkcije u „BBDO“ iz Njujorka, SAD. Pridružiće mu se: Boogie, fotograf, Srbija/SAD, Martin Ježek, rukovodilac podataka, strategije i kreativnosti u „MSL Kindred“, Češka Republika, Milka Pogliani, kreativni konsultant i savetnica i bivša predsednica Evropskog kreativnog saveta za EMEA region, predsednica i izvršna kreativna direktorka u „McCann Worldgroup“ za Italiju, i Ana Savšek, direktorka za content marketing iz Slovenačke turističke organizacije.

Više informacija o predavačima i programu pronađite na https://goldendrum.com/speakers


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari