Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 23

Dodeljene nagrade Epica Awards 2023!

SVET – Međunarodni žiri urednika i novinara vodećih svetskih medija koji prate kreativnu i komunikacijsku industriju, među kojima je i Marketing mreža, pregledao je, u okviru takmičenja Epica Awards 2023 pregledao je na stotine kreativnih komunikacijskih rešenja i doneo odluku o dobitnicima.

Najpretraživaniji pojmovi na Google pretraživaču u Srbiji tokom 2023. godine

Kompanija Google danas je tradicionalno objavila svoju godišnju listu najpretraživanijih pojmova, koja pruža jedinstven uvid u najznačajnije trendove u Srbiji tokom 2023. godine.

Srpska asocijacija menadžera dodelila godišnja priznanja, Nebojša Matić proglašen Menadžerom godine

Srpska asocijacija menadžera 12. put zaredom tradicionalno je održala najprestižnji SAM Gala događaj, u okviru koga je najboljim pojedincima i kompanijama, dodelila SAM Godišnje nagrade za uspehe i doprinose koje su ostvarili ove poslovne godine.

U jednom od simbola Beograda, nedavno renoviranom Centru Sava, održana je SAM Gala 2023, kojoj je prisustvovalo blizu 400 članova asocijacije, najistaknutijih predstavnika poslovne zajednice, kao i ostali predstavnici javnog života u Srbiji.

U ime SAM-a zvanice iz zemlje i regiona pozdravio je predsednik Mihailo Janković. Kao domaćin naglasio da je ova godina i pored brojnih izazova, bila uspešna za Srpsku asocijaciju menadžera.

“Pre svega, dobili smo poverenje blizu 540 menadžera i dokaz da to što radimo ima vrednost i da su naše aktivnosti i programi nešto što je potrebno poslovnoj zajednici. Rast u članstvu je rezultat kontinuiteta rada i aktivnosti postavljenih od prethodnih predsednika i rukovodstva SAMa, a u ovoj godini smo ih mi kao novi Upravni odbor nastavili i nadogradili“, ocenio je Janković, dodajući da je SAM već dugi niz godina prepoznat kao udruženje koje u svom fokusu ima pojedinca, menadžera, kao i udruženje gde menadžeri mogu podeliti svoje znanje kao i svoje najbolje poslovne prakse i zato je veliki broj uspešnih menadžera sa rukovodećih pozicija pristupio asocijacija, kako bi podelili svoja iskustva i pomogli drugima u razvoju.

Tema SAM Gala večeri bila je odgovornost i to ona odgovornost u najširem smislu – prema ljudima, zajednici, životnoj okolini, budućim generacijama. Upravo je odgovornost nešto na čemu se zasniva i misija Srpske asocijacije menadžera, i u skladu sa tim, na 17. godišnjicu osnivanja SAM-a, članovi Upravnog odbora potpisali su inicijativu „Odgovornost za budućnost“. Kako je objasnio Janković u narednom periodu, pozvaće sve menadžere i najuspešnije kompanije da im se pridruže u podsticanju i promovisanju odgovornog i održivog ponašanja i preuzimanju odgovornosti za kreiranje boljeg poslovnog ambijenta i boljitka za sve učesnike na tržištu.

Poslovnoj zajednici se obratio i Vlastimir Vuković, predsednik Izvršnog odbora, NLB Komercijalne banke koja je i ove godine bila naslovni sponzor SAM Gala događaja. „Iza nas ostaje godina susreta velikih promena i još većih prilika na globalnom nivou, u kojoj smo još jednom bili motivisani da se prilagođavamo, inoviramo i gradimo otpornost. U ovim izazovnim okolnostima, podrška NLB Komercijalne banke privredi se pokazala kao strateški važna. Zabeležili smo znatno veći rast u kreditima od tržista, povećali smo svoj kreditni portfolijo i tržišno učešće. Tako smo još jednom dokazali da smo ne samo banka, već istinski partner u razvoju privrede i sistemski važan igrač na tržištu Srbije. Ta vrednost nas snažno povezuje sa Srpskom asocijacijom menadžera, čija kohezivna uloga usmerava čitavu poslovnu zajednicu u pravcu lakšeg prevazilaženja izazova i održivog razvoja“, istakao je Vuković uz čestitke i zahvalnost menadžerima i kompanijama, dobitnicima prestižnih SAM priznanja, na inovativnom i posvećenom radu, kojim unapređuju naše poslovno okruženje.

Najboljim menadžerima, liderima 21. veka i kompanijama, dodeljene su nagrade u četiri kategorije: Menadžer godine, Mladi menadžer godine, Poslodavac godine, kao i Društveno odgovorna kompanija godine. O dobitnicima nagrada odlučio je žiri koji su činili prethodnih 11 dobitnika titule „Menadžer godine“.

Laskava titula „Menadžer godine“ zbog izuzetnih poslovnih poteza i rezultata, inovativnosti i vizionarskom pristupu, pripala je Nebojši Matiću, CEO, Mikroelektronika. Nebojša Matić je primer lidera koji ulaže u koncepte koji su strateški bitni i presudni za dalji razvoj i širenje kompanije ne gledajući samo na profit i koji se zalaže za napredak svakog pojedinca u društvu. Inicijator je i glavni zagovornik sprovođenja četvorodnevne radne nedelje sa ciljem izgradnje boljeg društva. Na pitanje kakvu kompaniju gradi odgovara, Nebojša odgovara da gradi kompaniju u kojoj bi voleo da njegova ćerka radi!

Kao mlada nada poslovne zajednice, prepoznat je Marko Jovanović, Head of Microsoft Business Operations – Adriatic Region, Comtrade koji je poneo priznanje u kategoriji „Mladi menadžer“. Nagradu je dodelio Vlastimir Vuković, predsednik IO, NLB Komercijalna banka i član UO SAMa.

Kompanija koja je u ovoj godini ponudila najbolje radne uslove i osvojila nagradu „Poslodavac godine“ je kompanija Nelt. Nagradu su uručili Ivana Uljmanski, predsednica odbora direktora kompanije „Tehnohemija“ i Dragan Filipović, predsednik izvršnog odbora Generali osiguranje Srbija i prošlogodišnji dobitnik priznanja Poslodavac godine.

Dobitnik nagrade u kategoriji „Društveno-odgovorna kompanija godine“ je Nordeus Fondacija u ime Grupe za obrazovanje za projekat „Mejkers Lab“. Nagradu su uručili članovi Upravnog odbora SAM-a Ivana Đoković, članica Izvršnog odbora i direktorka korporativne divizije kompanije AIGO, i Saša Popović, osnivač i suvlasnik kompanije VEGA IT.

Žiri je odlučio da dodeli i dva specijalna priznanja. Specijalnu nagradu za inicijativu od nacionalnog značaja uručena je Igoru Juriću za pokretanje sistema „Pronađi me“ koji je startovao u oktobru 2023. godine. Priznanje su uručili članovi žirija i prethodni dobitnici nagrade „Menadžer godine“, Dragoljub Damljanović i Jelena Galić.

Specijalna nagrada za izuzetan lični čin dodeljena je Miodragu Kostiću za osnivanje Palate nauke, prvog centra za istraživanje i popularizaciju nauke u Srbiji što predstavlja najveće izdvajanje u novijoj istoriji zadužbinarstva u Srbiji. Jelena Bulatović, izvršna direktorka SAMa i Miša Lukić, CEO, NewStartegy i član UO SAMa uručili su ovu nagradu Aleksandru Kostiću.

SAM Gala imao je i humanitarni aspekt. Članovi SAMa odlučili su da donaciju brenda Johnnie Walker u iznosu od 300.000 rsd, dobije humanitarna organizacija „Centar za zlostavljanu i nestalu decu“.

Srpska asocijacija menadžera nastaviće i u 2023. godini da kroz svoje aktivnosti promoviše odgovorno poslovanje, podstiče liderstvo, rad sa mladima, kao i da radi na osnaživanju menadžera u cilju uspešnijeg poslovanja i podizanja konkurentnosti srpske privrede. Za kraj predsednik SAM-a najavio je još mnogo važnih inicijativa koje treba da doprinesu dobrobiti zemlje, mladih, kao i dobrobiti nekih budućih generacija, a sve u cilju kreiranju boljeg društva u Srbiji i stvaranju novih lidera.

Ko su najbolje kompanije-poslodavci u Srbiji u 2023. godini?

0

The Employer Branding Agency je treću godinu zaredom sprovela nezavisno sveobuhvatno istraživanje najboljih brendova poslodavaca na teritoriji cele Srbije.

Cilj istraživanja je da se prepoznaju najbolji brendovi poslodavaca iz svih segmenata privrede kako bi im se odalo priznanje, istakao njihov značaj i podstakli druge poslodavce da ulažu i unapređuju svoje EB prakse. Takođe, drugi značajan cilj je da se dođe do najsvežijih informacija sa tržišta rada Srbije kako bi poslodavci mogli da prilagode svoje aktivnosti u skladu sa aktuelnim tržišnim uslovima.

U TOP 10 najboljih poslodavaca u Srbiji ove godine našli su se:
1. Microsoft
2. Lidl Srbija
3. dm drogerie markt
4. Bosch
5. IKEA
6. Coca-Cola HBC
7. Lilly drogerie
8. Yettel
9. Bambi
10. Knjaz Miloš

Istraživanje se sprovelo od 01.08 do 15.10.2023. Ove godine uzorak obuhvata gotovo 5.000 ispitanika koji čine radno sposobno stanovništvo starosti od 18 do 65 godina na teritoriji cele Republike Srbije, navodi se na sajtu The Employer Branding Agency.

Marijana Agić-Molnar – novi regionalni CEO Direct Media United Solutions

Marijana Agić-Molnar novi je regionalni direktor Direct Media United Solutions. Od početka svoje karijere, više od 25 godina Marijana je aktivna u industriji marketing podataka. Ona je marketing i data strateg, ekspert za kreiranje novih poslovnih rešenja koristeći raspoložive podatke, odnosno Data Science.

Karijeru je započela kao istraživač tržišta u tada vodećoj kompaniji za marketing istraživanja Mark-Plan, a nastavila u kompaniji Coca-Cola kao strateški menadžer za pretragu, istraživanje i trendove. Osnovala je svoj prvi startap (Focus MR) 2000. godine, koji se bavio marketing istraživanjima. Dve godine kasnije Focus MR preuzima jedna od vodećih svetskih kompanija za istraživanje tržišta – GfK, a Marijana postaje generalni direktor zemalja Adria regije i nakon toga i član board-a direktora za upravljanje Custom istraživanjima u Centralnoj i Istočnoj Evropi. Bila je odgovorna za razvoj projekata napredne analitike i novih izvora podataka na nivou Centralne i Istočne Evrope. Od 2019. je u svm drugom start-up-u (DATA DO) na poziciji CEO-a i data stratega, kompanije koja razvija interesantan model – kombinuje nauku o podacima sa razumevanjem tržišta i potrošača kako bi pomogao kompanijama da otkriju nove mogućnosti i povećaju prihode. U oblasti strateškog savetovanja zasnovanog na podacima sarađivala je sa mnogim međunarodnim i regionalnim kompanijama: Ahold Delhaize, The Coca-Cola Company, Erste, Nelt, Molson Coors, Carlsberg, Atlantic Brands, Lidl, KFC, Phoenix Pharma…Master je ekonomije i član upravnog odbora IAA, jedan od osnivača AcademIAA – modula za marketing istraživanja i analitiku.

“Veoma nam je drago što će Marijana Agić Molnar biti na čelu vodećeg agencijskog sistema u Jugoistočnoj Evropi, Direct Media United Solutions. Direct Media je snažan sistem i zato smo izabrali veoma kompetentnog i iskusnog profesionalca da bude na njegovom čelu. Advertising tržište se polako transformiše i upravo je upotreba podataka u marketinškom odlučivanju nešto što će doneti veliku promenu na tržištu. Zato je Marjiana bila pravi izbor. Mreža profesionalaca u Direct Media United Solutions njenim dolaskom dobija dodatnu vrednost, još jednu granu poslovanja i time postaje još jači”, istakao je Dirk Gerkens, direktor programa, produkcije i oglašavanja u United media.

“Raduje me što ću biti na čelu tima Direct Medie, mreže profesionalaca koje izuzetno poštujem i neke od njih duži niz godina poznajem. Zajedno, mi ćemo učvrstiti vodeću poziciju na advertising tržištu Srbije, čuvati i negovati ono što ovu kompaniju čini tako uspešnom. Takođe, razvijaćemo nove biznis modele i pronalaziti nove prilike za korišćenje podataka i monetizaciju istih. Cilj je da, koristeći podatke, transformišemo način na koji pružamo usluge i pomognemo partnerima da budu bolji u svojim poslovima”, izjavila je Marijana Agić-Molnar.

Direct Media je vodeći agencijski sistem u jugoistočnoj Evropi, mreža profesionalaca u više zemalja: Srbiji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, Sloveniji, Makedoniji, Albaniji. U našem jedinstvenom pristupu marketingu, i komunikacijama kombinujemo najbolje od medija, kreativnosti, tehnologije i podataka. Svi oni zajedno su pokretačka snaga za rast našeg brenda čiji su temelji u media buyingu i advertisingu.

Kompanija Mars uz reciklirane reklame u borbi protiv klimatskih promena

Kompanija Mars oživela je ikonične reklame omiljenih brendova kako bi angažovala i inspirisala javnost u vezi sa akcijom zaštite životne sredine, saopštila je ova kompanija. Kampanja, plasirana na digitalnim platformama, bilbordima, televiziji i drugim kanalima komunikacije, inovativna je, jer „reciklira“ omiljene reklame, dajući im drugi život sa novim porukama nade, optimizma i napretka u vezi sa klimatskim promenama.

Kampanja, pod nazivom „Produkcija za zdravu planetu“, prati nedavno objavljenu Mapu Neto Nula ciljeva, koja ima za cilj ubrzavanje akcija ka postizanju nultih emisija do 2050. godine, uključujući i novi cilj odobren od strane Science Based Targets Initiative (SBTi) da se do 2030. prepolove emisije ugljenika u celokupnom lancu vrednosti.

Predrag Milinčić, generalni direktor Mars Balkan, rekao je da potrošači žele da se povežu sa brendovima oko ključnih izazova: „Potrošači razumeju koliko hitno moramo da se suočimo sa klimatskim promenama, ali često im nije jasno šta kompanije rade da bi ostvarile stvarne promene. Zato smo odlučili da koristimo naše ikonične brendove u reklamama koje potrošači znaju i vole, i da prenesemo poruku nade i optimizma u vezi sa borbom protiv klimatskih promena. Sada preduzimamo akcije za smanjenje emisija ugljenika – od saradnje sa poljoprivrednicima kako bismo štitili šume do korišćenja obnovljive električne energije. Želimo da potrošači znaju da radimo na ostvarivanju stvarnog uticaja.“

Beri Parkin, Glavni direktor za nabavku i održivost, rekao je: „Kada smo lansirali našu Mapu Neto Nula ciljeva u septembru, govorili smo o pravom uticaju i potrebi da inspirišemo i uključimo sve u izazov. Ovom kampanjom, kompanija Mars koristi napor koji ulažemo u celokupan lanac vrednosti za smanjenje emisija ugljenika i olakšava potrošačima da se uključe i osećaju dobro u vezi sa proizvodima i brendovima koje znaju i vole.“

Kampanja „recikliranih“ reklama kompanije Mars smanjila je emisije nastale produkcijom tako što je smanjila emisije i eliminisala potrebu za putovanjima, snimanjem i proizvodnjom setova kroz prenamenu sadržaja. Takođe, smanjene su i preostale emisije kroz izbegavanja ugljenika u donošenju odluka i kreiranju kreativnih rešenja, uključujući odustajanje od tehnika animacije sa visokom emisijom ugljenika u korist održivijih metoda. Kompanija Mars je takođe sarađivala sa organizacijama i preduzećima posvećenim održivosti i koji imaju industrijske oznake, poput Certified Green Energy Offices and Studios, navodi se u saopštenju kompanije.

Prava ljubav se lako nosi uz novu Superhero kolekciju

Mastercard i Nurdor predstavili su novu, četvrtu po redu, Superhero kolekciju ulične mode koja je ove godine inspirisana ljubavlju. Superhero kolekcija je dostupna na Superhero.rs, onlajn platformi za donacije, a na svim komadima se nalaze stihovi koje je napisao talentovani muzičar, Kendi.

eBook: Kako kreirati kratke video formate?

U okviru platforme ADukacija, Marketing mreža, u saradnji sa agencijom Degordian, kreirala je četvrti po redu eBook pod nazivom „Kako kreirati kratke video formate?“

U okviru ovog eBooka možete da pronađete najnovije rezultate istraživanja na temu kratkih video formata. Marketing mreža sprovela je ovo istraživanje u oktobru 2023. godine na uzorku od 646 isptanika iz kompanija i agencija koje posluju na tržištu Srbije i regiona.

Pored istraživanja, pročitajte i mišljenja Tomislava Raškovića, Petre Blažeković i Tomislava Kučine, vrhunskih stručnjaka iz agencije Degordian, na temu – zašto su kratki video formati toliko uspešni?

Kako bi eBook bio sveobuhvatan i koristan za celu industriju, Hana Kurek i Jovana Metikoš iz agencije Degordian sastavile su savete kako uspešno kreirati kratke video formate.

eBook „Kako kreirati kratke video formate?“ preuzmite ovde.

Više informacija možete dobiti putem mejla hello@marketingmreza.rs

Srpska asocijacija menadžera pokrenula inicijativu „Odgovornost za budućnost“

Upravni odbor Srpske asocijacije menadžera je na 17. godišnjicu od osnivanja ovog Udruženja, pokrenuo inicijativu „Odgovornost za budućnost“ posvećenu odgovornom ponašanju prema svim učesnicima na tržištu, posebno ističući odgovornu ulogu menadžera prema budućim generacijama i životnom okruženju.

Kako ističu u inicijativi, moderan način poslovanja i tehnologije doneli su izazove – širom sveta zaposleni su nezadovoljni, nemotivisani i neangažovani, menadžeri su rastrzani, dobavljači pod pritiscima, a potrošači često ne veruju brendovima i kompanijama koje stoje iza njih. Na sličan način, često ni lokalne zajednice i društvo ne osećaju da kompanije istinski ispunjavaju svoje obaveza prema društvu, životnoj sredini i planeti.

„Kao članovi Srpske asocijacije menadžera i odgovorni menadžeri, želimo da predvodimo organizacije koje su usmerene na ljude i koje teže da tehnologiju stave u funkciju kreiranja dobrobiti za društvo, kao i da promovišemo poslovno ponašanje kompanija i menadžera koje unapređuje, poboljšava i pozicionira sve svoje ključne stejkoholdere“, istakao je predsednik SAM-a Mihailo Janković, naglašavajući da društveni doprinos i nove vrednosti treba posmatrati kao jednako važne kao i ostvarenje poslovnih rezultata.

SAM svojim primerom želi da promoviše širok spektar odgovornog ponašanja menadžera i kompanija i poštovanje etičkih načela. Iako ovom Inicijativom ne mogu garantovati navedena ponašanja svih učesnika u jednom društvu, mogu barem, kako kažu, da uspostave standarde kojima će stremiti svi profesionalni menadžeri.

Inicijativa „Odgovornost za budućnost“ bazira se na Etičkom kodeksu SAMa, dobrim poslovnim običajima, zakonu i načelima odgovornog poslovanja, a to su: poštovanje dobrih poslovnih praksi, ulaganje i razvijanje zaposlenih, razvijanje dobrih odnosa sa kupcima, dobavljačima i drugim partnerima, stvaranje dugoročne vrednost vlasnicima kapitala, kao i odgovornost prema životnoj sredini i poštovanje svih učesnika na tržištu.

Najuspešnije kompanije u svetu već su krenule u pravcu kreiranja vrednosti za sve svoje stejkholdere. Najbolji primer je “Izjava o svrsi korporacija” (Statement on the Purpose of a Corporation), poznata i kao „Business Roundtable Statement,“ potpisana je u avgustu 2019. godine u Vašingtonu. To je bio događaj na kojem su se direktroi najuspešnijih kompanija u SAD-u okupili kako bi izrazili promenu u percepciji svrhe korporacija.

Potpisivanje ove inicijative je prvi korak, a plan je da se sledeće godine proširi na celu Srbiju, kako bi u njoj učestvovao što veći broj vodećih menadžera.
POTPISNICI INICIJATIVE su članovi Upravnog odbora SAM-a,

Mihailo Janković,CEO MK GROUP, predsednik SAM-a, Jelena Bulatović, Izvršna direktorka SAM-a, Miša Lukić, CEO NewStartegy, Dragoljub Damljanović, direktor Razvojnog centra, Schneider Electric, Biljana Jovanović, vlasnica i direktorka, modna kuća “LUNA”, Bojan Leković, osnivač i CEO KupujemProdajem, Borislav Miljanović, CEO Represent Communications, Branka Pudrlja Durbaba, glavna direktorka za prodaju i zadovoljstvo korisnika A1, Dragan Filipović, CEO Generali osiguranje Srbija, Dragomir Kostić, izvršni direktor društva Atlantic Brands, Ivana Đoković, članica Izvršnog odbora AIGO, Nebojša Mandić, generalni direktor Flash Global, Nebojša Matić, vlasnik i CEO Mikroelektronika, Rade Rakočević, direktor i vlasnik Senzal Capital, Saša Popović, osnivač i direktor Vega IT, Vesna Damjanić, glavna i odgovorna urednica TV Bloomberg Adria, Vlastimir Vuković, predsednik Izvršnog odbora NLB Komercijalna banka.

Kolaboracija agencija – da li je moguće?

Nije retkost da dve ili više agencija sarađuju na projektu, dele klijenta i obaveze prema istom, ali da bi mir među kolegama bio zagarantovan, a rezultat ispunio očekivanja, od velike pomoći će biti 7 saveta uz koja nijedna kuća nije tesna.

1. Jasno se zna šta je čiji posao
Praksa već duže vreme pokazuje da kreativne i BTL agencije, PR agencije, produkcije ili media agencije, globalne i lokalne agencije savršeno funkionišu zajedno, iz prostog razloga zato što je posao jasno podeljen, a očekivanja klijenta precizno definisana u svakom segmentu projekta. Zanimljivo postaje kada se ukrste kreativna koplja, kada na projektu sarađuju dve kreativne agencije koje po definiciji kompromis ne priznaju kao produktivno rešenje. Zli jezici bi rekli da je nemoguće, a veliki broj uspešnih i nezaboravnih projekata upravo su nastajali kao rezultat ne kompromisa, nego zbira kreativnih energija različitih timova.

2. Odsustvo sujete i puno lične odgovornosti
Ono što nas je iskustvo naučilo jeste da je prava konkurencija svima nama nerazumevanje posla kojim se bavimo, da su pravi rivali zapravo kreativnost i ono što mi između sebe zovemo „rudnik“. Balans između ta dva sveta i pronalaženje motiva da i u najsuvoparnijim i najmanje interesantnim zadacima pronađemo izazov je zapravo naš zajednički zadatak.

3. Uzajamno poštovanje i razumevanje
U našem slučaju prvo je presudio splet okolnosti, kompatibilne energije i jednaka strast prema poslu koji radimo. Tako su se prvo pod istim krovom, a onda i pod novim udruženjem spojile 4 agencije (Bloom Creatures, Klot Linea, Copper Ton&Media i Kuća Čuvarkuća), koje bi u nekom drugom svetu bile jedna drugoj konkurencija. Samo funkcionisanje na jednoj adresi tražilo je puno stpljenja i prilagođavanja, ali ključno je da nijedna od tih stvari ne prelazi granice koje ste sebi zacrtali kao lični kriterijum.

4. Transfer znanja
Razmena znanja najbolje funkcioniše kada osvestimo to da svi imamo i šta da naučimo i šta da prenesemo kao znanje. Ne postoji samo jedan model učenja ili samo jedan učitelj u timu. Mi svakodnevno svi jedni od drugih učimo – mlađe kolege od starijih i obrnuto, kreativci od menadžera projekta i obrnuto, učimo od dobavljača i podizvođača, učimo na uspešnim, ali i na neuspešnim projektima.

5. Jednaka strast prema poslu, isti nivo ambicije i želja za uspehom
Nije to neočekivano, ipak nam je u krvi jednako i timski i individualni sport, samo je pitanje koliko dobro sjajni individualci mogu da igraju u istom timu bez selektora.

6. Naravno i jako puno tolerancije
… za na primer različite muzičke ukuse.

Na kraju, verujte nam, sve se svede na dogovor oko najvažnije stvari na svetu, a to je – šta danas naručujemo za ručak? (osmeh)

Za Marketing mreža magazin tekst napisala:
Ivana Tanurdžić, Founder, Kuća čuvarkuća