today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kupac je uvek u centru naše pažnje

Miroslava Jeremić, Group Marketing Director u Pet Network International, govorila je za četvrto izdanje Marketing mreža magazina o kako je tekao proces rebrendiranja Pet cetra u Srbiji i Hrvatskoj, ali i kada je pravi trenutak za rebrendiranje i transformaciju brenda.

Pet centar u Srbiji i Hrvatskoj promenio je logo, ceo vizuelni identitet i komunikaciju. Kako je tekao ovaj proces i koju poruku kupcima šalje novi vizuelni identitet?
Proces rebrendiranja Pet centra u Srbiji i Hrvatskoj bio je rezultat sveobuhvatnog i pažljivo planiranog višemesečnog rada, koji smo počeli analizom tržišta, istraživanjem mišljenja kupaca i sagledavanjem trendova i konkurencije. Ključno je bilo ustanoviti šta kupci očekuju od retailera koji se bavi prodajom hrane i opreme za kućne ljubimce i predvideti buduće trendove. Nakon toga, usredsredili smo se na kreiranje novog vizuelnog identiteta, imajući u vidu tradiciju i ekspertizu, koju imamo iza sebe i način na koji ćemo ključne prednosti i snage brenda preneti u novu komunikacionu platformu i vizuelni identitet. Novi vizuelni i komunikacioni pravac predstavljaju Pet centar, ne samo kao bilo koji pet šop, već kao pet partnera, koji je pravi saveznik na svakom koraku odrastanja ljubimaca, a istovremeno je i podrška vlasnicima kućnih ljubimaca. Jedan od ključnih zaključaka koje smo doneli na osnovu istraživanja je da za kategoriju, koja se zasniva na čistoj ljubavi, retaileri u našoj industriji mahom se fokusiraju na KAKO – popusti i cene, a ne na ZAŠTO – kućni ljubimci. Ovo nam je bila glavna osnova i prostor za kreiranje novog pozicionog slogana koji sada glasi To je velika ljubav.

Kada je pravi trenutak za rebrendiranje i transformaciju brenda?
Pravi trenutak za rebrendiranje dolazi kada kompanija prepozna potrebu da se prilagodi promenama u okolini, tržištu ili potrebama i navikama kupaca. Odluka o transformaciji brenda može doći i kada postoji distanca između onoga što brend predstavlja i kako ga kupci doživljavaju, ili kao odgovor na intenzivnu konkurenciju.

U našem slučaju, prepoznali smo potrebu za repozicioniranjem brenda u cilju transformacije i modernizacije velikog nasleđa, tradicije i ekspertize koje gradimo već 25 godina, i kako bismo još kvalitetnije gradili zajednicu sa sadašnjim i budućim ljubiteljima kućnih ljubimaca.

Cilj nam je bio da predstavimo Pet centar kao omni-channel retailera, koji nije fokusiran samo na funkcionalni šoping, već kao partnera koji kupcima pruža potpuni experience na svakom koraku.

Koliko je rebrendiranje važan, a u isto vreme i neizvestan korak za jedan brend?
Rebrendiranje je važno za unapređenje i razvoj brenda i veoma je bitno prepoznati pravi tajming za ovakvu poslovnu odluku. Rebrending može biti i izazovan korak, jer postoji rizik da se izgubi prepoznatljivost brenda.

Vrlo je važno identifikovati sve prednosti brenda, koje je neophodno zadržati ili unaprediti, i balansirati između inovacija i očuvanja esencije brenda.

Pažljivo smo pristupili ovom procesu kako bismo obezbedili da novi identitet zadrži srž onoga što čini naš brend prepoznatljivim, a to su najširi asortiman, ekspertiza, usluga i lojalnost.

Zašto je vizuelni identitet brenda njegovo “prvo i pravo lice”?
Vizuelni identitet je prvo što kupci primete i povezuju sa brendom, i može biti presudno za stvaranje lojalnosti. Vizuelna prezentacija brenda ostavlja prvi utisak i često formira osnovu za kasnije interakcije.

U današnjici gde je prvi utisak od suštinskog značaja, vizuelni identitet postaje ključan za uspostavljanje veze sa potrošačima.

Ceo intervju pročitajte u Marketing mreža magazinu.

*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!