Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 221

Da nikog ne zaboravimo

0

SVET – Dok još uvek utvrđujemo koja grana privrede je najviše pogođena Kovid-19 krizom i koja zanimanja su pretrpela najviše posledica tokom globalne pandemije, u Velikoj Britaniji se pojavila kampanja koja podseća na još jedno staro zanimanje čije predstavnike danas jedva da viđamo na ulicama svojih gradova, a negde su gotovo i sasvim iščezli. U Britaniji su još tu.

LV Super Bowl (II deo)

SVET – Budweiser, Pepsi i Coca-Cola objavili su da ove godine neće učestvovati na 55. Super Bowl-u sa svojim oglasnim kampanjama. Ovi brendovi odlučili su da novac ulože u širenje glasa o važnosti vakcinacije i sprečavanja daljeg širenja COVID-19 virusa.

Sedam lekcija za evropske premium brendove koji žele napredovati tokom recesije

0

SVET – Istraživanje pobednika Effie Europe koje je objavio EACA Centar znanja otkriva sedam lekcija o tome kako marketinške komunikacije omogućavaju vrhunskim brendovima da napreduju tokom recesije.

Najbolji event projekti koji su osvojili Conventa Crossover nagrade!

SVET – Na tradicionalnom festivalu live komunikacija Conventa Crossover učestvovale su agencije i organizatori događaja iz 12 evropskih zemalja. Agencija M2Communications, sa tri projekta u finalu, četiri nagrade i najvišim ukupnim skorom od strane žirija, proglašena je Agencijom godine nove Evrope.

Represent Academy počela sa radom!

0

Represent Academy je nova poslovna jedinica u okviru Represent Systema, koja će se isključivo baviti edukacijom u oblasti integrisanih komunikacija na teritoriji Zapadnog Balkana.

Kome smeta jak CSR?

0

CSR kampanje omogućavaju da kompanija pomogne zajednici, ali i svom ugledu, jer se, uz pomoć koja se obezbeđuje nekome, uvek pospešuje i svest o brendu koji se bori za određeni plemeniti cilj. Prilično smo naviknuti na takvu postavku stvari i prihvatamo je gotovo kao neminovnost. Ili sam bar tako mislila.

Kad poželim da je sve po mom!

0

Povodom 18. rođendana Mercator Centra, agencija SIVO osmislila je i realizovala za klijenta novu kampanju pod sloganom „Kad poželim da je sve po mom“.

LV Super Bowl (I deo)

SVET – Za dve nedelje u Americi biće održan 55. Super Bowl, finalna utakmica šampionata američkog fudbala, koja je postala više od samo dana fudbala i žurki koje se organizuju širom zemlje.

Networking – jedan od ključnih izazova virtuelnih događaja!

0

SVET – Virtuelni i hibridni događaji, po svemu sudeći, ostaće aktuelni i u 2021. Organizatori događaja sada imaju 10 meseci iskustva u stvaranju virtuelnih skupova, ali će ove godine morati da se usredsrede na poboljšanje networkinga kroz virtuelne događaje, povećanje angažovanosti učesnika i integraciju sponzora, navodi se u novoj studiji Bizzabo.

IPSOS preuzeo najuspešniji hrvatski marketinški startup!

REGION – Treća najveća agencija za istraživanje tržišta na svetu, francuski Ipsos, objavio je da je preuzeo DotMetrics. Prošle godine je taj startup ugovorio najveći hrvatski izvozni posao u marketinškoj industriji, piše Jutarnji list.