Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 206

Osvrt na 20 godina koje smo prošli i godine koje dolaze

0

Izgurali smo dvadeset godina poslovanja. Da, izgurali, jer ovde se tako opstaje i ostvaruje uspeh. Skoro pa nikada ne naiđeš na neku nizbrdicu gde bi stvari išle same od sebe, zato moraš da guraš. U duhu retrospektive, logično je da se zapitaš šta je to bilo važno u prethodne dve decenije, šta je obeležilo taj period, šta je ostavilo važan trag?

Bingo grupacija akvizirala marketinšku agenciju Via Media

0

REGION – Bingo grupacija sklopila je dogovor o akviziciji sa jednom od vodećih bh. marketinških agencija Via Media, čime sarajevska agencija postaje njen sastavni deo, saopštila je agencija.

Dodeljene DISRUPT nagrade

0

Disrupt nagradni konkurs okupio je 60 vrhunskih radova iz kompanija, agencija i udruženja koji su se posebno istakli u oblasti Disrupt inovacije ili Disrupt komunikacije, i tokom jako teške 2020. godine, uspeli da svojim aktivnostima ostvare uspeh i povuku društvo napred. Dodela nagrada organizovana je 1. aprila u online formatu.

Preko 500 kompanija i agencija iz celog regiona potvrdilo učešće na #izazov2021!

0

Sedmi regionalni forum komunikacionih lidera IZAZOV 2021, pod sloganom „MAKE IT BIGGER“, počinje za tri dana, odnosno u utorak 6. aprila. Svoje učešće na forumu potvrdilo je preko 500 kompanija i agencija iz celog regiona.

Rezultati istraživanja o medijskim navikama publike u Srbiji

Istraživanje sprovedeno od strane agencija Kliping Beograd i SmartPlus Research o tome kako ljudi u Srbiji konzumiraju medije i kakve su im navike u vezi sa njima biće ekskluzivno predstavljeno 07. aprila na Forumu komunikacionih lidera “Izazov 2021”. Brojke koje su obrađene su izuzetno zanimljive, a njihovo tumačenje otkriva nam niz promena u odnosu publike prema medijima i sadržajima koji oni plasiraju.

REINVENTION – nova ANNO DOMINI kolekcija?

1

Agencija Ovation BBDO izbacila je svoju novu modnu kolekciju. Kako tamo kažu, ovu kolekciju prezentuju javnosti i partnerima kao simbol REINVENTION poslovne filozofije, kojom se vode kroz tekuću krizu. Nakon prethodne ANNO DOMINI MMXX linije, ovo je prirodan nastavak iskazivanja adaptacije na novonastale okolnosti. Razgovarali smo sa liderima ovog projekta iz Ovationa Sonjom Kalušević i Nemanjom Obradovićem, ali i predstavnicima Visoke škole likovnih i primenjenih umetnosti, u saradnji sa kojom je ovaj projekat izveden.

Pivo sa ukusom petka

0

REGION – Imago Ogilvy i Pan kreirali su novu, zanimljivu kampanju koja nastavlja da zauzima neiskorišćenu pivsku teritoriju – osećaj petka. U tome su najveću zaslugu imali potrošači koji su prema svom doživljaju osećaja petka izabrali Pan Pilsner kao pivo kome najviše odgovara titula piva sa ukusom petka.

#izazov2021: Dobiti pitch jedna je stvar, izgraditi dugoročno partnerstvo sasvim druga!

0

Nevena Kurtović, Managing Director agencije Fusion Communications i moderator panela „Pichvajz“ na forumu IZAZOV 2021, govori za Marketing mrežu o pitch procesima i da li je besplatan pitch zaista besplatan.

#izazov2021: Biti poželjan poslodavac nije lako ni postati ni ostati!

0

Vanja Vagić, Corporate Affairs Manager u kompaniji MARS i jedna od panelista na forumu IZAZOV 2021 na temu „Plate u struci – skidanje oznake tajnosti„, govori za Marketing mrežu kako postati poželjan poslodavac i koliko su kompanije atraktivne za mlade talente.

#izazov2021: Ne postoji veća vrednost za kompaniju od ljudskog „kapitala“!

0

Tanja Vasojević, Director of Communications u kompaniji Delta Holding i jedna od panelista na forumu IZAZOV 2021 na temu „Plate u struci – skidanje oznake tajnosti„, govori za Marketing mrežu o B2E modelu poslovanja.