today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Imago Ogilvy i Franck stvaraju novu franšizu – Beestro!

REGION – Važnost pčela za pravilno funkcionisanje ekosistema ne može se prenaglasiti jer pčele oprašuju preko 75% biljaka prehrambenih kultura. Mnoge biljke koje oprašuju koriste se i u proizvodnji čajeva.

Zato je Franck, kao kompanija čiji velik deo poslovanja čine upravo čajevi, odlučio preduzeti korake koji bi bili na korist pčelama, a time na korist celoj prirodi. Za kreativni deo priče zadužen je bio Imago Ogilvy.

“Pčelama je posebno teško pronaći hranu u gradu pa nam je želja bila stvoriti projekat u koji će se uključiti desetine hiljada ljudi kako bi pomogli pčelama u svojoj okolini. Osmislili smo novu ugostiteljsku franšizu – Franck Beestro. To je posuda za medonosno cveće koja može biti postavljena na svaki balkon, terasu, prozor ili vrt i na taj način za vreme sezona cvetanja svakodnevno ugostiti i nahraniti na desetke pčela. Kad postaneš vlasnik Beestroa, postaješ partner Francka i prirode, a sve to imaš i napismeno na sporazumu koji dobijaš uz Beestro. Sporazumom potvrđuješ da voliš pčele i želiš pridoneti njihovu očuvanju, da imaš dovoljno prostora na svežem zraku za otvaranje ovog ugostiteljskog objekta kao i da pristaješ na brigu o medonosnom cveću. Kako su pčele zaslužne za to da se mi možemo okrepiti ukusnim čajevima, red je i da im se odužimo i zauzvrat ponudimo nešto što one vole najviše – medonosno cveće. Ako svako od nas učini jednu malu stvar za pčele, svi zajedno učinićemo mnogo za svet u kojem živimo”, rekao je Darko Bosnar, kreativni direktor iz Imago Ogilvyja.

“Naših čajeva ne bi bilo bez pčela pa nam se ideja da svako uz našu podršku može učiniti nešto za njih odmah jako svidela. Franck Beestro je više od obične posude za cveće, njegov prekrasan dizajn će se lako uklopiti na svako mesto na koje ga potrošači postave. Dok oni uživaju u čaju, pčele će uživati u cveću i tako će svi biti na dobitku – i potrošači i pčele i priroda”, rekli su nam odgovorni ljudi iz Francka.

Spot kojim je predstavljen Beestro pogledajte na linku ispod, a ostatak kampanje potražite na webu: https://beestro.franck.eu/#

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!