Priča o Našoj kartici

Kompanija DIS želela je da lansira svoj lojalti program i bilo je potrebno uraditi sve, kako bi on bio projektovan i marketinški pokriven na pravi način. Želja klijenta je bila da se napravi jedan drugačiji program lojalnosti sa jasnim stilom komunikacije ka željenoj ciljnoj grupi, pa se agencija T&T Brand Factory našla pred izazovom o čemu možete saznati više u nastavku teksta.

Ključni izazovi za agenciju bili su, kreiranje kampanje za program lojalnosti i sažeto, a opet jednostavno objašnjenje mehanizma koje je namenjeno svima.

Istraživanja su pokazala da je DIS, kao jedna od najvećih domaćih trgovina pretežno okrenut ljudima koji gaje tradicionalne, porodične vrednosti – kolokvijalno rečeno „našim ljudima“. Otuda se ime programa lojalnosti „Naša kartica“ samo nametnulo i kroz njega se jasno komunicira prisniji pristup potrošačima.

Sledeći segment na kome je trebalo poraditi bio je kreiranje mehanizma koji će biti razumljiv svima i iz koga će potrošač nedvosmisleno moći da zaključi da je lojalti program namenjen upravo njemu, kako bi poboljšao svoj doživljaj kupovine i na neki način zaradio kupujući. Takav mehanizam je i kreiran. Znajući da je ključna stvar za omasovljenje i dugotrajnost jednog ovakvog programa, stimulacija potrošača – dobijena najčešće kroz bodove koje isti sakupljaju na kartici, odlučili smo da bodove nazovemo „šljivama“ smatrajući da će potrošačima okrenutim tradicionalnim vrednostima biti prijemčljivije da na Našoj kartici sakupljaju šljive – kao simbol Srbije i tako ostvaruju pogodnosti prilikom svake kupovine.

Finalni zadatak je bio lansiranje kampanje kroz sve kanale komunikacije i to na način da se pošalje poruka koja će biti više od obične, poruka koja će u sebi sadržati sve iskonske vrednosti koje gaje kupci domaćeg trgovinskog lanca i neće ostaviti prostora za sumnju u benefite koje „Naša kartica“ donosi.

Integrisanom 360 kampanjom u kojoj je glavni fokus bio prikazivanje vizuelnog identiteta i benefita kroz emotivnu, inspirativnu, optimističnu i jednostavnu sliku i priču, već u prvim danima postignut je snažan brand awareness. Svi kanali komunikacije bili su pokriveni, a za 30 dana organizovano je i održano preko 1000 promocija u 34 DIS marketa širom Srbije.

Nakon svega 60 dana bilo je vreme za presek rezultata kampanje, a oni su bili sledeći: više od 120.000 korisnika Naše kartice, izuzetan volumen korišćenja kartice sa permanentnim rastom usled sve većeg broja prikupljenih šljiva kod potrošača, pozitivan imidž samog programa među potrošačima i osnažena B2B saradnja sa partnerima.

Danas, skoro sedam meseci nakon lansiranja, „Naša kartica“ broji više od 150.000 lojalnih i zadovoljnih korisnika, a tek smo počeli.

Autor teksta: T&T Brand Factory


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

Komentari