Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Priča o Našoj kartici

Kompanija DIS želela je da lansira svoj lojalti program i bilo je potrebno uraditi sve, kako bi on bio projektovan i marketinški pokriven na pravi način. Želja klijenta je bila da se napravi jedan drugačiji program lojalnosti sa jasnim stilom komunikacije ka željenoj ciljnoj grupi, pa se agencija T&T Brand Factory našla pred izazovom o čemu možete saznati više u nastavku teksta.

Ključni izazovi za agenciju bili su, kreiranje kampanje za program lojalnosti i sažeto, a opet jednostavno objašnjenje mehanizma koje je namenjeno svima.

Istraživanja su pokazala da je DIS, kao jedna od najvećih domaćih trgovina pretežno okrenut ljudima koji gaje tradicionalne, porodične vrednosti – kolokvijalno rečeno „našim ljudima“. Otuda se ime programa lojalnosti „Naša kartica“ samo nametnulo i kroz njega se jasno komunicira prisniji pristup potrošačima.

Sledeći segment na kome je trebalo poraditi bio je kreiranje mehanizma koji će biti razumljiv svima i iz koga će potrošač nedvosmisleno moći da zaključi da je lojalti program namenjen upravo njemu, kako bi poboljšao svoj doživljaj kupovine i na neki način zaradio kupujući. Takav mehanizam je i kreiran. Znajući da je ključna stvar za omasovljenje i dugotrajnost jednog ovakvog programa, stimulacija potrošača – dobijena najčešće kroz bodove koje isti sakupljaju na kartici, odlučili smo da bodove nazovemo „šljivama“ smatrajući da će potrošačima okrenutim tradicionalnim vrednostima biti prijemčljivije da na Našoj kartici sakupljaju šljive – kao simbol Srbije i tako ostvaruju pogodnosti prilikom svake kupovine.

Finalni zadatak je bio lansiranje kampanje kroz sve kanale komunikacije i to na način da se pošalje poruka koja će biti više od obične, poruka koja će u sebi sadržati sve iskonske vrednosti koje gaje kupci domaćeg trgovinskog lanca i neće ostaviti prostora za sumnju u benefite koje „Naša kartica“ donosi.

Integrisanom 360 kampanjom u kojoj je glavni fokus bio prikazivanje vizuelnog identiteta i benefita kroz emotivnu, inspirativnu, optimističnu i jednostavnu sliku i priču, već u prvim danima postignut je snažan brand awareness. Svi kanali komunikacije bili su pokriveni, a za 30 dana organizovano je i održano preko 1000 promocija u 34 DIS marketa širom Srbije.

Nakon svega 60 dana bilo je vreme za presek rezultata kampanje, a oni su bili sledeći: više od 120.000 korisnika Naše kartice, izuzetan volumen korišćenja kartice sa permanentnim rastom usled sve većeg broja prikupljenih šljiva kod potrošača, pozitivan imidž samog programa među potrošačima i osnažena B2B saradnja sa partnerima.

Danas, skoro sedam meseci nakon lansiranja, „Naša kartica“ broji više od 150.000 lojalnih i zadovoljnih korisnika, a tek smo počeli.

Autor teksta: T&T Brand Factory

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!