Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 1047

Bioskop – pravo mesto za oglašavanje!

0

CMO (direktor marketing sektora) distributerske kuće „MCF MegaCom Film” Marko Čkonjević specijalno za Marketing mrežu govori da li će „veliki“ bioskopi zatvoriti „male“, koliko je važan marketing za promociju filma, kao i zašto se oglašavati u bioskopima.

Pregled TV scene Srbije (decembar 2011.)

Agencija za istraživanje auditorijuma „AGB Nielsen Media Research” objavila je najnoviji pregleda TV scene Srbije za decembar prošle godine.

Za „Ikeu“ nema krize

0

SVET – Švedska kompanija za proizvodnju nameštaja „Ikea“ u prošloj godini ostvarila je rekordno povećanje prodaje od 10,3 odsto u odnosu na 2010. godinu, odnosno 2,97 milijardi evra, prenosi Rojters.

Ko je bio najbolji tokom „Coca-Cola“ prazničnog karavana?

0

U izradi čestitki sa porukama nade, ljubavi i pažnje za decu koja su novogodišnje praznike provela u bolnicama, a koje su prikupljane tokom Coca-Cola prazničnog karavana, posebno su se istakli učenici Osnovne škole „Dušan Radović“ iz Niša, koji su napravili čak 1700 čestitki na taj način podržali ovu akciju.

Društvene mreže promenile život političarima

Prema poslednjim podacima koje je Tanjug nedavno objavio, Ujedinjeni regioni Srbije (URS) na Facebook-u imaju najviše „obožavalaca“, zatim sledi Demokratska stranka (DS) i Srpska napredna stranka (SNS). Među stranačkim sajtovima najposećenije je sajt Demokratske stranke, a iza njih se nalazi SNS, LDP i URS. Na društvenim mrežama najagilnije su demokrate i političari LDP-a.
Koliko su društvene mreže izmenile život srpskih političara, kako uspevaju da odgovore na sva pitanja građana, kao i da održe lični i ugled državne institucije u kojoj rade, specijalno za Marketing mrežu govore državna sekretarka za Digitalnu agendu Jasna Matić, potpredsednica Skupštine Srbije Gordana Čomić i ministar odbrane Dragan Šutanovac.

Cisco roboti!

0

SVET / Nakon potpune reorganizacije rukovodstva i menadžmenta, kompanija „Cisco“ vraća se na velika vrata sa novom kampanjom. Kampanju je kreirala agencija “Ogilvy West”, a cilj je da se što više forusira na B2B, kao i da firma povrati poziciju lidera koju je nekada imala.

Oprez sa ostavljanjem ličnih podataka na Internetu

Lični podaci predstavljaju rudnik zlata za preduzeća na Internetu koja ih često koriste, a da građani nisu toga svesni, što aktivisti za zaštitu ličnih sloboda i Evropska unija žele da regulišu. Kompanije čija delatnost nije vezana za Internet, takođe, vide priliku u tome jer im lični podaci građana mogu pomoći da bolje prilagode usluge i oglašavanje njihovim potrebama. Evropska komisija, međutim, smatra da građani moraju biti upoznati sa time šta se dešava sa njihovim podacima i da im treba omogućiti da izbrišu neke podatke.

Igračka „Build a Robot“ osvojila nagradu za dizajn

1

SVET – Igračka „Build a Robot“ kompanije Plan Toys osvojila je Good Design Award 2011 u kategoriji proizvoda za decu. Igračka je namenjena autističnoj deci, a dizajn potpisuje Laura Urquiaga, koja je želela da napravi specijalnu igračku za decu sa ASD-om (Autism Spectrum Disorder).

Sajam automobila u Detroitu premašio sve rekorde

0

SVET – Uprkos tome što sajam u Detroitu nije doneo onoliki broj svetskih premijera kao što je to bio slučaj sa sajmom u Frankfurtu pre nekoliko meseci, bilo je nekoliko veoma važnih debija na ovogodišnjem North American International Auto Show događaju, kako je zvanični naziv sajma u Detroitu koji je zatvorio svoja vrata za posetioce 22. januara.

Dizajn etikete za San Tommaso

0

Agencija „Bruketa&Žinić OM“ osmislila je i dizajnirala etiketu za vino iz vinograda zapadne Istre „San Tommaso“.