Objavljeni rezultati 13. Gunn Report-a

Gunn Report ove godine premijerno je predstavljen na interkontinentalnom oglašivačkom festivalu The Cup u Istanbulu. Najčešće nagrađivana oglašivačka mreža na svetu u prošloj godini je BBDO, koja je sakupila 55 bodova (u obzir je uzet broj nagrada i njihov značaj). Na drugom mestu je mreža DDB, a zatim slede Ogilvy, Leo Burnett i Wieden+Kennedy.
Na lestvici najuspešnijih digitalnih agencija u 2011. našle su se: AKQA (London), BBH (New York) i R/GA (New York).
Najuspešniji televizijski oglas, po parametrima Gunn Reporta, je Napiši budućnost (Write the Future), koji je amsterdamska agencija Wieden+Kennedy kreirala za robnu marku Nike. Ovaj oglas je najviše nagrađivan u celokupnoj dvanaestogodišnjoj istoriji Gunn Reporta.

Ista agencija zauzima i drugo mesto na listi najboljih televizijskih oglasa i to sa spotom Ulaz (The Entrance), koji je kreirala za Heineken pivo.

Prvo mesto u takmičarskoj grupi print, zauzeo je Samsonite-ov oglas Nebesa i pakao (Heaven and Hell), koji je kreirala šangajska agencija oglašivačke mreže JWT. Prvoplasirana digitalna kampanja je Muškarci, kako bi mogao mirisati vaš muškarac (The Man Your Man Could Smeel Like), koju je za Old Spice kreirala portlandska agencija Wieden+Kennedy.
Među integrisanim kampanjama 2011. godine, najbolje je prošla kampanja Decode Jay-Z with Bing, koju je kreirala njujorška agencija Droga 5.

Među oglašivačima, u protekloj godini, najbolje su bile kompanije Nike, Volkswagen, Google, Old Spice i WWF. Najkreativniji direktor, odnosno onaj čije su kampanje najčešće nagrađivane na različitim oglašivačkim i kreativnim festivalima i takmičenjima po svetu, je Alejandro Gonzales Inarritu koji je poznat, pre svega, po tome što je kreativni direktor kampanje Write The Future.
Novo izdanje Gunn Report-a, knjigu i DVD sa izborom 100 najboljih oglasa u svetu u 2010., možete naručiti preko Interneta na stranici www.gunnreport.com. Pristup kompletnim tabelama i komentarima omogućen je, takođe, preko veb stranice uz pretplatu koja daje pristup i Gunn-ovoj arhivi proteklih 12 godina. U njoj možete pronaći najbolje oglase svih vremena još od 1960-ih, rezultate istraživanja o efikasnosti kreativnosti, eseje 25 istaknutih mislilaca oglašivačke struke našeg vremena i još puno toga.

Izvor: Media Marketing


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari