Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 1042

Kulturni centar Grad na Supermarket sajmu umetnosti u Stokholmu

0

Velika galerija Kulturnog centra Grad biće predstavljena na „Supermarket sajmu umetnosti“ u Stokholmu, a aktivnosti ovog centra biće predstavljeni i u Helsinkiju. „Supermarket“ je internacionalni Sajam umetnosti koji se već pet godina organizuje u Stokholmu, a ove godine će biti održan od 17. do 19. februara na nekoliko spratova poznatog kulturnog centra „Kultur Huset“, u samom centru Stokholma.

Sofi kupke u novom dizajnu

0

SOFI –  radionica prirodne kozmetike klijent je sa kojim agencija „Popular Bruketa&Žinić OM“ uspešno surađivala još na definisanju vizuelnog identiteta, te dizajnu ambalaže sapuna i poklon-pakovanja. Naglasak na ručnoj izradi, kvalitetu sirovina i krajnjeg proizvoda prisutan je i kod dizajna nove ambalaže za šumeće kupke.

Ko su “takmičari” na ovogodišnjem Super Bowl-u?

0

Prošle godine, u čuvenim Super Bowl oglasnim TV spotovima dominirale su ličnosti iz sveta muzike – Justin Bieber, Ozzy Osbourne, Eminem, Black Eyed Peas i P. Diddy. Kako piše MTV.tv, ove godine procenat muzičara u legendarnim i preskupim oglasnim spotovima je znatno manji, ali je nastup u poluvremenu, na kojem je Madonna zajedno sa mlađim koleginicama (M.I.A. i Nicki Minaj) lansirala svoju ovogodišnju „MDNA“ kampanju i tradicionalno pevanje himne, za koje je ove godine bila zadužena Kelly Clarkson, privukao veliku pažnju.

IDEA za bolji život!

0

Popularni glumci Svetlana Bojković i Marko Nikolić i u 2012. godini rado su se vratili ulogama bračnog para Popadić snimivši nastavak oglasnog TV spota za lanac supermarketa Idea. Popadići su još od prvih epizoda snimljenih pre 25 godina nastojali da nađu način za „bolji život“ i uštedu u ionako tankom kućnom budžetu.

Posvećnost – kao ključni faktor uspeha!

0

Kupovina preko Interneta postala je sinonim za najbrži i najlakši način za dobijanje željenih usluga i proizvoda. Anđela Vujačić, PR i marketing menadžerka sajta www.kolektiva.rs za Marketing mrežu objašnjava odakle potiče ideja o grupnoj kupovini, zašto je ovaj model postao uspešan i u Srbiji i šta je to što Kolektivu izdvaja od konkurencije.

(Zlo)Upotreba stranih reči u marketingu i PR-u

18

Strane reči i izrazi počeli su nemilice da se „uvlače“ u srpki jezik, posebno kada je u pitanju jezik kojim se služe PR i marketinški stručnjaci. Kada neki klijent uđe prvi put u marketinšku agenciju direktor ili jedan od šefova, u želji da pokažu svoju stručnost, počinju da govore „polu-razumljivim“ jezikom.

Novi LINK posvećen predizbornom izveštavanju

Specijalno izdanje (br. 97) časopisa za profesionalce u medijima „LINK“ pod nazivom „Predizborno izveštavanje“ dostupno je u elektronskoj formi.

IAB Serbia: Digital Day 2012.

0

Drugi po redu Forum organizacije IAB Serbia pod nazivom “Digital Day 2012“ održaće se 25. aprila u Domu omladine u Beogradu, saopštili su organizatori.

Aktuelni konkursi za novinare

Projekat „Borba protiv seksualnog i rodno zasnovanog nasilja“ Uprave za rodnu ravnopravnost Ministarstva rada i socijalne politike u saradnji sa Programom Ujedinjenih nacija za razvoj, uz finansijsku podršku Vlade Kraljevine Norveške, objavljuje konkurs za dodelu nagrada u oblasti podizanja svesti javnosti o neprihvatljivosti seksualnog i rodno zasnovanog nasilja.

Da li nešto propuštam?

Šta je Pinterest? I da li će Summly biti hit ove godine? Da li je to stvarno važno? Mnogi će vam odgovoriti „baš me briga”. Ti ljudi možda čak odbijaju da se priključe društvenim mrežama i klone se smartfona i tableta. Ali sve je više poslova zbog kojih ćete morati da obratite pažnju na novitete u svetu tehnoloških dostignuća.