today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Klijenti i kreativci: dve strane na istoj strani

Nakon višenedeljnog prikupljanja feedbacka od strane mnogobrojnih hrvatskih i regionalnih kreativnih profesionalaca, projekat Umetnost feedbacka doživeo je svoju kulminaciju. U okviru zagrebačkog Design Districta, u Señoru premerno je prikazana video instalacija u kojoj je prikupljeni materijal interpretirao glumački par Lana Barić i Damir Markovina.

Svi koji se bave dizajnom, oglašavanjem i delatnostima na kreativnoj sceni susreću se s feedbackom klijenta. Ponekad se čini da klijent i kreativac ne govore istim jezikom. Može li rezultat biti uspešan bez njihovog (spo)razumevanja? Zanimljivi osvrti koje su za svoj rad od klijenta primili kreativci iz raznih agencija za ovaj su projekt glumački interpretirani kako bi udahnuli život pisanom tekstu s ciljem naglašavanja višeznačnosti feedbacka, čestu nespretnost i podložnost različitom razumevanju te ilustrirali kompleksnost odnosa klijent – kreativac.

Evo što nam je o svemu rekao Vanja Blumenšajn, glavni kreativni direktor u Señoru:
„Kad pogledam prošlih mesec dana pripreme Umetnosti feedbacka, mogao bih zaključiti: slon je u sobi, a svi se prave da ga ne vide. Iako su se uključile stotine ljudi (hvala svima na poslatim materijalima), malo ću se, za potrebe priče, pozabaviti onim drugim delom kolega. Jedni su me zvali sa svih strana i hvalili projekat, ali feedbacke, kažu, nisu poslali. Baš im je sad žao. To su oni pasivni. Smeju se i lajkuju. Šeruju, zalepe #agencylife i smajli. I to je ok, projekat treba i nasmejati i privući pažnju kako bi uopšte mogao nešto osvestiti. Druge je, bez obzira na anonimnost, bilo frka. Sretnem koleginicu na ručku u Divasu, koja kaže – Ajme fenomenalan vam je projekt, imala sam genijalnih feedbacka za poslati, ali me bilo strah da nam se klijenti ne prepoznaju. Ali eto, nastavlja – super da to radite, jer je problem važan i velik. Pa baš zato si ih, draga koleginice, trebala poslati – govorim joj ja između zalogaja. Treći me u čudu skeptično pitaju – ti stvarno misliš da će ovo nešto promeniti!?? Ma ne verujem ja u čarobne filmiće koji u jednom danu promene svet, ali ako će se pokoji klijent, account ili kreativac, pre nego bez puno razmišljanja klikne SEND, prepoznati u nekom od ovih primera ili pomisliti da će se njegov mail možda naći u nekoj od sledećih epizoda, nije bilo uzalud – smeškam se u sebi. Svrha projekta nije prozivati, nego progovoriti o komunikaciji – njome se svakodnevno bavimo pa imamo dužnost videti kako i ova interna može bolje funkcionisati. Može li se i tu nešto inovirati. Feedback u poslovnom okruženju je reakcija na proizvod ili ponašanje sa svrhom da ga koriguje, usmeri i ostvari željeni rezultat. To je ključan, dvosmeran proces o čijoj preciznosti i kvaliteta zavisi ishod svakog projekta. Nerazumevanje procesa i nekvalitetan feedback poništavaju svaku mogućnost dobrog outputa te stvaraju atmosferu frustriranosti i nezadovoljstva s obe strane. Zato je ova tema važna za taj odnos. Preduslov svakog dobrog odnosa uzajamno je shvatanje polazišnih tačaka partnera u odnosu. Prepoznavanje motiva, želja, potreba i ciljeva. S obe je strane ključno poverenje u odabranog partnera. Svrha projekta Umetnost feedbacka upravo je podsticanje razmišljanja obe uključene strane o načinima na koje ova komunikacija može biti konstruktivnija i uspešnija. Moći razumeti – to je prava umetnost.“

Nakon premere, projekat nastavlja živeti na sajtu umjetnostfeedbacka.com gde će i dalje biti moguće unositi feedbacke, glasati za favorite i kreirati online spomenik palim idejama ili bazu za neki novi video nastavak. Za jesen vam spremamo još iznenađenja.

I za kraj, kad već koristimo engleski izraz feedback, evo šta o njemu kažu Englezi:
1. helpful information or criticism that is given to someone to say what can be done to improve a performance, product, etc.
2. an annoying and unwanted sound caused by signals being returned to an electronic sound system
Neka odsad svaki vaš sljedeći feedback bude što više helpful, a što manje annoying.

Više na www.umjetnostfeedbacka.com i www.senor.hr

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!