today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako top brendovi pretvaraju svoje fabrike u „fabrike sadržaja“?

Kako biti najbolji marketingaš u industriji? Najbolji u svom regionu ili državi? Najbolji za svoje vlasnike? Najbolji za potrošače? Odgovore na ova pitanja, petu godinu za redom, donosi Marketing Summit Belgrade. U organizaciji InStore magazina i Poslovne Akademije Finance, 22. maja u hotelu Hyatt Regency u Beogradu, oko 300 profesionalca iz sveta marketinga imaće priliku da čuje o najnovijim pristupima u marketingu i inspiriše se za promenu koja će njima i njihovom brendu doneti uspeh i rast.

Da biste postigli uspeh na međunarodnim tržištima, danas nisu dovoljni samo prvoklasandizajn i izrada. Sadržaj kojim se povećava reach i pronalazi put do novih potrošača, sadržaj koji donosi dodatnu vrednost iskustvu potrošača je imperativ. Sadržaj koji vaš brend izdvaja od drugih. O ovoj temi govoriće Neil Morley, izvršni direktor agencije Cat’s Eye Communications, marketing direktor u kompaniji Adria Mobil, content marketing strategist i kreator.

Neil ima veliko internacionalno iskustvo u oblasti marketinga kroz saradnju sa velikim internacionalnim brendovima u automobilskoj industriji. Takođe ima konsultantsku agenciju koja se bavi kreiranjem sadžaja. Sa iskustvom u razvoju marketinga i prodaje u automobilskoj industriji, za prestižne brendove među kojima su Bentley i Triumph Motorcycles, Neil ima jedinstven pogled na marketing i način na koji on transformiše prodaju i finansijske rezultate.

Živeo je i radio širom Evrope i u Americi i direktno sarađivao sa profesionalcima u 30 različitih zemalja. Od 2004. godine obavlja funkciju marketing direktora za vodećeg proizvođača rekreativnih vozila, Adria Mobil, gde, uz prethodno veliko iskustvo u toj industriji, nalazi inspiraciju za kreiranje novog sadržaja. U srcu, Neil je stvaralac, inspirativni govornik i pisac, sa strašću za efektivan marketing.

Zagovornik ste “fabrika sadržaja”. Da li možete da nam približite koncept?
Content Factory ili fabrika sadržaja je matofora koju koristim da bih pomogao kompanijama da tranformišu svoj pristup marketingu i iskustvu koje kreiraju za potrošace. Verujem da se uloga marketinga drastično promenila poslednjih godina, otvoren je veliki broj kanala za dodir sa kupcima i načina da se sa njima povežete. Iz tog razloga, potrebno je planiranje i stručni pristup u stvaranju i distribuciji sadržaja (informacija).

Navedite neki primer iz svoje prakse – kako ste stvorili “content factories” i na koji način one funkcionišu?
Vodim svoju konsultanstku kuću, ali radim prema potrebama klijenata, u njihovim timovima i sa njihovim agencijama. Uvek se trudim da nađem pravi sadržaj, pravu poruku, vizuelno rešenje i optimalnu distribuciju. Primera radi, pokrenuli smo prvi in-house online magazine za potrošače u industriji rekreativnih vozila. Agencija nam je pomogla sa dizajnom, oblikovala ga i sada se on štampa na devet jezika i ima više od 200.000 čitalaca. Taj magazin je postao mali deo onoga što zovemo “marketing advantage” među brojnim izvrsnim programima koje vodimo na međunarodnom nivou.

Radili ste za brojne superiorne brendove, ali verujete da to nije dovoljno za ostvarivanje superiornosti u marketing (što je tema naše konferencije)…
Radio sam za nekoliko velikih brendova, uključujući Bentley motorna vozila i Triumph motocikle, a u poslednje vreme kompanija čiji sam vlasnik sarađuje sa nekim od prestižnih klijenata u regionu, uključujući Adria Mobil. Svi su oni vrlo atraktivni i uspešni, ali i svesni da je stvaranje i održavanje onoga što nazivamo „marketing advantage“ ključno na međunarodnim tržištima, gde je konkurencija izrazito velika i jaka. Rađanje „hyper-connected“ potrošača, zahvaljujući širokoj upotrebi interneta, pametnih telefona, društvenih mreža i aplikacija znači da marketari puno radno vreme imaju obavezu da budu korak ispred ostalih kada govorimo o marketingu i komunikacijama.

Koja je razlika u odnosu na klasičan „content marketing“ pristup (ili čak i moderan PR)?
Često se pojam „marketing tim“ poistovećuje sa „prodajnim timom“ koji, tradicionalno, vodi web stranicu, kampanje, promocije ili katalog. Ali ne više. Pomenuti zadaci ostaju, ali marketing tim sada mnogo više vodi računa o različitim kanalima i u svakom trenutku mora da bude spreman da potrošaču donese iskustvo. To znači da morate da stvorite Content Factory (moj pojam), ali i da imate prave veštine da to i ostvarite.

Šta je potrebno za stvaranje uspešne „fabrike sadržaja“ – koji ključni faktori resursi, veštine…
Potrebni su vam vizija i lider. Neko ko poseduje strast i dobar je u komunikaciji. Potreban vam je marketing tim koji poznaje svoj brend, svoje potrošače, konkurenciju i kanale za komunikaciju. I stalno ih morate osnaživati kako bi dublje prodirali u brend i stvarali sadržaj. Ta snaga mora da postoji unutar organizacije. Vrlo je verovatno da će vam biti potrebna pomoć agencije koja će vaše ideje oblikovati, ali suštinski – veštine koje gradite in house su od ključnog značaja.

Trenutno vodite marketing u kompaniji Adria Mobil, kao i svoju konsultantsku kuću. Da li za sebe možete reći da ste „marketing advantage“?
Jednostavno volim to što radim i volim da komuniciram. To je moja strast, ali iznenađujuće, za mnoge ljude u marketingu njihov osnovni zadatk je upravljanje projektima i agencijama, što je neka vrsta autsorsovanja zadataka i proces u kom se gubi kontrola nad brendom i sadržajem. Pored Adria Mobila, radim sa klijentima u velikoj Britaniji i SAD-u i srećan sam što mogu da biram svoje klijente. Rezultate svog rada mogu da vidim u više od 30 zemalja sveta, i to je zaista lep osećaj.

Imate li savet za nekoga sa sličnim ambicijama?
Svaki marketar sebi treba prvo da postavi najteže pitanje – da li se ja bavim upravljanjem projektom ili komunikacijama? Morate raditi obe stvari. Razvijajte svoje veštine na oba polja i radite na razumevanju kanala komunikacije, naročito digitala i društvenih mreža. Steknite iskustvo u prodaji i ako je moguće, na internacionalnom nivou. Za mene lično, to uvek predstavlja izazov, ali donosi divne stvari – podršku brendovima da ostvare svoje ciljeve. Uz to često imam priliku da posećujem Sloveniju, koja takođe ima svoju „marketing advantage“ – prelepa je!

Među potvrđenim govornicima su: Branislav Vujović (predsednik i osnivač, New Frontier Group), Darko Lukić (konsultant, AMMC), Milena Filcheva (regionalni direktor marketinga, Fox Networks Group), Jaka Kladnik (digital marketing manager, Marand), Ljubiša Egelja (marketing&communications manager, Societe General Srbija), Isidora Nikolić (Google marketing solutions Adriatic, Google), Olivera Nikodijević, Brands and Consumer Excellence Director SRB & MNE, Molson Coors direktor) i Žiga Čebulj (Board member sales & marketing & development CEO Sportina Group).

Prvi put u Srbiji, Christian Majgaard, idejni tvorac Legolenda i nekadašnji najuspešniji globalni direktor kompanije Lego, kao keynote govornik zatvoriće ovogodišnju konferenciju govoreći o svojoj dugoj i izuzetno uspešnoj karijeri u oblasti marketinga i menadžmenta. Otkriće kako je Lego uspeo, pao i ponovo uspeo, zašto je danas važno biti uspešan u marketingu i koja je očekivana kompetentnost direktora marketinga.

Kompletan pregled svih tema i učesnika i informacije o kotizacijama i prijavi na stranici www.marketing-summit.rs

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!