today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Žena u svetu IT-a: Prva među jednakima!

REGION – Aleksandra Bošković, generalna menadžerka Bild Studija iz Crne Gore, govori o izazovima na koje nailazi u svom poslu, kakav je položaj žene u IT industriji, kako je to biti žena u top menadžmentu jedne full service agencije u Crnoj Gori, koje su sve odgovornosti, ali i pogodnosti njenog posla.

Ako uzmemo u obzir rastuće trendove XXI veka, koliko je bitno za savremenu agenciju da pruža različite vrste usluga?
Prednost full service agencije je u mogućnosti da pružite klijentu sve usluge na jednom mestu, tj. da mu uštedite vreme i ponudite niz različitih opcija, kroz komunikaciju sa jednim projektnim menadžerom, koji će za njega komunicirati sa preostalih 20 članova tima koji rade na projektu. Lepota je što imate mogućnost da angažujete i čujete više perspektiva i načina rešavanja “problema”, tj. projekata, unutar same organizacije. U digitalizaciji poslovanja, sve je povezano; od IT usluga, preko dizajna do marketinga, i za nas, kao agenciju, mnogo je bolje kad imamo celokupan proces stvaranja brenda ili rebrendinga u našim rukama.

Marketing je postao jedno veliko nepredvidivo područje poslovanja. Koliko se, po Vašem mišljenju, marketing u Crnoj Gori razlikuje u odnosu na region i svet?
Marketing nije toliko nepredvidiv, ukoliko pratite trendove, koji se uistinu brzo menjaju, ali sa ciljem da daju bolje rezultate, koje možete preciznije zacrtati i pratiti. Razlika između Crne Gore i regiona u pogledu digitalnog marketinga i postignutih rezultata je ogromna, a u poređenju sa svetom, tek. Razloga je mnogo: malo tržište, nedovoljno agencija, koje se zaista bave digitalnim marketingom, nepoznavanje i nepriznavanje mogućnosti koje digitalni marketing pruža, manjak kadra i još mnogo toga. Razlike najbolje vidite kad se pojavite na nekom regionalnom okupljanju agencija, i tek onda shvatite koliki je put pred vama u pogledu kreativnog rada i uspeha koje te agencije ostvaruju. Situacija se polako menja, ali potrebne su korenite i brze promene, kako bismo uhvatili trenutak i uključili se u regionalnu igru.

Ceo intervju pročitajte OVDE.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!