today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Za uspešnu online komunikaciju neophodan je timski rad kompanije i agencije!

Na dodeli tradicionalnih godišnjih priznanja Udruženja za tržišne komunikacije Srbije (UEPS), u kategoriji prisustvo na društvenim mrežama, zlatno priznanje dobila je Facebook stranica Svako dobro – Hemofarm, koju, za potrebe klijenta, vodi i održava agencija Homepage.
Svako dobro – Hemofarm Facebook stranica drugačija je upravo zato što ne promoviše ni proizvode ni usluge, već se zalaže za zadrave životne stilove, fokusirajući se na optimizam, praktične i korisne savete iz svakodnevnog života i priče koje treba sve da nas inspirišu kako da budemo bolji i ponudimo svom okruženju najbolju verziju sebe.
„Ova nagrada najbolja je potvrda Hemofarmu da ono što nudi putem Facebooka zaista ima smisla – praktičnu upotrebnu vrednost za sve poštovaoce stranice, koji tu nalaze svoju dnevnu dozu optimizma, kao i nadasve korisne savete. Savremeni životni tempo, kao i okruženje u kome živimo i radimo, stalno nam postavlja nove izazove, uz sve kraće vremenske rokove, prepreke i manjak vremena za sebe i svoje najdraže“, rekao je za Marketing mrežu Dušan Stojaković, koordinator za održivi razvoj u kompaniji Hemofarm.
Prema njegovim rečima, mediji plasiraju slike realnosti koje su često veoma surove i deprimirajuće, a kao odgovor na to, Hemofarm je ponudio sadržaje na Facebooku koji imaju za cilj da nas opomenu i podsete na sve one lepe strane života. „To je jedna vrsta malog dnevnog predaha od svega što nam se dešava i prilika da podelimo osmehe, lepe misli, optimistične želje. Naš trud se isplatio, a sve ono lepo što smo postovali na našoj stranici obradovalo nas je upravo ovim izborom da smo najbolji u 2014. Nagrada je, pored svih lepih interakcija sa poštovacima strane, najbolji motiv da nastavimo i budemo još bolji, trudeći se da unapređujemo kvalitet života i raspoloženje naših Facebook prijatelja“, dodao je Stojaković.
On kaže da će digitalne komunikacije svakako biti sve više u fokusu kompanije Hemofarm, jer savremeno okruženje sve više bazira komunikaciju upravo na digitalu. „Ne samo razvoj navika i potreba javnosti, koja sve više koristi digitalne komunikacije, već i pravac razvoja farmaceutske industrije, zahtevaju sve veće onlajn prisustvo. Na zapadu se kod lekara već propisuje umesto terapije lekovima adekvatna aplikacija, koja će pacijentu sugerisati koliko mu je potrebno sna, kada i koliko treba da se kreće, pije vodu, uzima suplemente i sl“, objašnjava naš sagovornik.
Miloje Sekulić, E-PR i suvlasnik agencije Homepage, kaže za Marketing mrežu da je timski rad agencije i kompanije neophodan, jer samo tako i može uspešno da se radi. „Digitalne komunikacije su prisustvo i dijalog. To nisu kampanje, to je 24/7/365 učestvovanje u životu zajednice koju okupljate i usmeravate, od koje čujete mišljenja, želje, pohvale ali i kritike. Vođenje naloga na društvenim mrežama nije TV reklama koju snimiš jednom i eksploatišeš mesecima. To je stalna razmena, komunikacija sa zajednicom, osluškivanje zajednice, traženje i prepoznavanje trenutka. Poplave su primer za to i infografika plasirana na ovoj stranici u kojoj su jednostavno i slikovito prikazane mere kojih se treba pridržavati pri povratku na ugrožena područja“, objašnjava Sekulić.
Na pitanje šta karakteriše dobru Facebook stranicu, Sekulić kaže da nije pristalica recepata, jer je u pitanju živa stvar i da se svaka zajednica razlikuje. „Naravno da se vrhunski sadržaj i dizajn, primeren potrebama, podrazumevaju. Naravno da treba raditi na animiranju zajednice, prodrmati je povremeno aktivacijama kroz aplikacije, stalno je informisati i zabavljati, pitati, i zašto ne, nagraditi. Ono što mogu da izdvojim je reakcija, odgovor na sadržaje i animiranje, aktivnost zajednice okupljene na Facebooku oko proizvoda, akcije ili u ovom slučaju koncepta. Mera uspešnosti prisustva na društvenim mrežama definitivno je akcija koju izazovete“, ocenio je naš sagovornik.
Prema najnovijim podacima, Srbija je na 50. mestu, od preko 160 zemalja, po razvoju digitala. Dakle, nije samo budućnost na digitalu, već i naša sadašnjost.
Podsećamo da su kompanija Hemofarm i agencija Homepage, na dodeli UEPS nagrada, osvojile i bronzano priznanje u kategoriji Socijalne i humanitarne kampanje za kampanju „Trčimo porodično“.

Autor: Ivana Parčetić Mitić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!