today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Sigurno svaka kampanja ne dobija!

Marketing mreža raspisala je konkurs za nacionalne strukovne nagrade KAKTUS 2017. Tim povodom razgovarali smo sa Ivanom Živkovićem, direktorom i kreativnim direktorom agencije Piniri Communications. Njihova kampanja „IDEA – Voće i povrće“, koja je rađena za klijenta Mercator S, osvojila je prošle godine nagradu KAKTUS 2016 u kategoriji Content marketing (pojedinačni radovi), dok je kampanja „Novogodišnji poklon koji je putovao godinu dana“ (klijent: Findomestic banka) nagrađen u kategoriji Direktni marketing (pojedinačni radovi).

Zašto prijaviti radove za nagrade KAKTUS 2017? Šta je vas motivisalo prošle godine?
Zato što sigurno svaka kampanja ne dobija! Šalu na stranu, Kaktus je trenutno jedini otvoren i nekompromitovan izbor za najbolje u industriji, a pogotovo od prošle godine kada je izmenom kategorija omogućeno i malim i velikim agencijama da se takmiče pod jednakim uslovima.

Ovogodišnji slogan festivala je ‘LOOK SHARP. THINK SHARP.’ Šta su za Vas SHARP ideje?
Ideje koje svojom oštricom zaparaju prezagušen medijski prostor i uopšte dopru do potrošača, ne vređaju ga, i razmisli o njima bar par sekundi pre nego što ih preleti ili iskroluje, a u najboljem slučaju podeli dalje. Takođe i one hrabre ideje koje se suprotstavljaju uvreženom mišljenju čaršije šta jeste “dobra reklama”, što u Srbiji svako zna da vam kaže.

Šta, po Vašem mišljenju, neku kampanju čini posebnom i “predodređenom” za nagrade? Kako nastaju one “drugačije” kampanje?
Svakako SHARP i brilijantna ideja koja vam ne da da je zaboravite i prati je ne manje genijalna egzekucija.

Na koji način, po Vašem mišljenju, festival KAKTUS utiče na razvoj struke i tržište marketinških komunikacija u Srbiji?
Kaktus festival je odlična prilika da jednom godišnje pretresemo naše arhive, istresemo sve ono što mislimo da smo dobro uradili, i osvojili nagrade ili ne, to sve lepo zaboravimo i nastavimo dalje, opet sve iz početka. Dakle, Kaktus je odlična slika i prilika industrije u godini za nama.

Jedan trend koji će obeležiti 2017. u Srbiji – koji je to, po tvom mišljenju, i zašto?
Fokus na kvalitet, a ne na količinu digitalnog sadržaja, što se upravo dešava na našem tržištu i nadam se da će ovaj trend postati što masovniji.

Intervju uradila: Ivana Parčetić Mitić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!